//

iphone overzetten naar andere PC

iphone overzetten naar andere PC discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een nieuwe Iphone en die had ik snel geactiveerd via mijn prive compu. Daardoor kan ik alleen maar mijn contacten synchroniseren met prive ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-07-11, 20:00
heren41 heren41 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2
Question iphone overzetten naar andere PC

Ik heb een nieuwe Iphone en die had ik snel geactiveerd via mijn prive compu. Daardoor kan ik alleen maar mijn contacten synchroniseren met prive compo. Ik wil echter mijn iphone laten synchroniseren met mijn werk lap top. Ik kan alleen bij de keuze van contacten synchroniseren alleen nog maar kiezen windows contacten (van prive compu). Ik begreep al dat als je je iphone eenmaal had geregisteerd op de ene compu, je de iphone niet meer kan laten synchroniseren met een andere ..... Klopt dit of kan ik de iphone afmelden op mijn prive compu en opnieuw registeren bij mijn werk pc?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-07-11, 21:55
RaggedKnife RaggedKnife is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 42
Standaard

Je moet die computer machtigen dat doe je terwijl je iPhone is aangesloten dan klik je op ( volgens mij) regelaars en dan klik je op deze computer machtigen
  #3  
Oud 06-07-11, 22:35
heren41 heren41 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2
Standaard

ok, maar kan ik met gerust hart eerst machtiging alle computers intrekken en vervolgens mijn prive compu en werk compu aanmelden zonder dat ik iets kwijt raak? Ik heb namelijk al 5 compu's aangemeld (vergeten de oude int e trekken in verleden)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
app overzetten naar andere iTunes bib? hime iPhone Apps 14 02-03-11 13:04
iPad naar andere account overzetten? freddy's iPad algemeen 9 10-01-11 21:56
Windows: iTunes overzetten naar andere pc Coolkenneth iTunes 0 25-09-10 01:35
Overzetten naar andere eigenaar. DeliriumNLD Jailbreak 0 18-06-10 15:41
Hoe apps overzetten van iphone3g naar andere bibliotheek? cappuccinotje Archief 2 11-12-08 15:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:41.