//

Ipod touch blokkeert en blijft op apple logo staan

Ipod touch blokkeert en blijft op apple logo staan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hey, ik heb een iPod Touch 2G met iOS 4.0 erop staan. Toen ik mijn iPod na een lange tijd terug eens aansloot op de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-07-11, 13:48
niekde niekde is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2
Standaard Ipod touch blokkeert en blijft op apple logo staan

hey,
ik heb een iPod Touch 2G met iOS 4.0 erop staan. Toen ik mijn iPod na een lange tijd terug eens aansloot op de pc, kwam een kader dat ik mijn iPod moest herstellen. Ik deed dit en de iPod startte weer op. Toch merkte ik dat er iets niet aan klopte. De multitasking en de iPod het alleen maar een zwarte achtergrond. Bij iOS 4 is de multitasking toch aanwezig? Ik heb hem dun nog eens gereset maar nu via mijn iPod zelf. Hij schakelde uit en het apple logo kwam met de balk dat aangaf hoever het herstellen zat. Het blakje verdween en nu staat hij toch al een dag op het apple logo. Soms komt er dan een witte flits op het scherm en verschijnt het logo weer. Ik sluitte hem eens aan op de pc maar de pc vindt mijn iPod niet. Er komt zelf geen melding dat het apparaat niet herkend wordt. ik heb al verschillende soorten combinaties gedaan met de powerknop en thuisknop maar niets gebeurt er. Wel staat er soms een lege batterij met de melding dat ik hem moet opladen maar hij zit al een voormiddag aangesloten aan mijn pc.
KAN ER IEMAND MIJ HELPEN!!!!

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-07-11, 14:00
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

iOS 4 op een iPod Touch 2G heeft geen multitasking en wallpaper.
Ik raad je aan een herstel mbv de DFU mode uit te voeren.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 08-07-11, 14:06
niekde niekde is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2
Standaard

heb het al meerdere keren geprobeerd maar het lukt niet
  #4  
Oud 09-07-11, 14:12
indodragon's schermafbeelding
indodragon indodragon is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: amsterdam
Berichten: 37
Stuur een bericht via MSN naar indodragon
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door niekde Bekijk bericht
heb het al meerdere keren geprobeerd maar het lukt niet
met welk programma heb je gejailbreakt? redsnow? zoja moet je via redsnow een tetherent restart doen. ik had het zelfde probleem. maar via redsnow loopt mijn iphone 3gs weer als behoren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 2G 8GB blijft op Apple logo staan - Sleep/wake knop kapot MBoxma iPhone algemeen 6 09-01-14 19:50
iPod touch: ipod blijft op apple logo na jailbreak, help! gufra Jailbreak 4 23-01-11 10:05
iPod Touch 3G Apple Logo blijft hangen Mimbosa Archief 8 05-01-11 22:00
iPod Touch 2G, blijft hangen bij Apple logo? MichaelJ iPhone algemeen 12 20-09-10 07:04
Aplle logo blijft erop staan, Itunes blokkeert kwabje Archief 3 19-01-09 20:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:10.