//

iPod Touch 1G error 1601

iPod Touch 1G error 1601 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag allen, Ik heb hier een iPod Touch 1G liggen welke niet meer werkt. Nu heb ik heel youtube en google al afgespeurd maar kom ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-07-11, 11:33
RadiNL RadiNL is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 29
Standaard iPod Touch 1G error 1601

Goedemiddag allen,

Ik heb hier een iPod Touch 1G liggen welke niet meer werkt. Nu heb ik heel youtube en google al afgespeurd maar kom niet verder.

Als ik de iPod in DFU mode zet en probeer te herstellen via iTunes krijg ik de foutmelding 1601. Wat heb ik allemaal al geprobeerd:

* iTunes en toebehoren verwijderd van mn laptop volgens de guide van apple
* FW + AntiVir etc uitgeschakeld
* Andere USB kabel geprobeerd
* Andere USB poort
* Andere PC
* diverse youtube filmpjes bekeken en geprobeerd echter werkt dat ook niet voor mij.
* iReb gebruikt icm. sn0wbreeze(nav youtube filmpjes + guides op het web). echter werkt dit ook niet.


Met sn0wbreeze kan ik sowieso geen custom firmware maken van de volgende firmwares:
iPod1,1 1.1_3A101A_restore
iPod1,1 2.2.1_5H11_restore
iPod1,1 3.1.3_7E18_restore

firmwares zijn gedownload van de site die in alle filmpjes en in snowbreeze aangegeven wordt.

Als ik hem handmatig herstel naar 1 van die 3 FW's(zonder snowbreeze) pakt hij hem eveneens niet.

Het is weliswaar een oude iPod maar het zou mooi zijn als ik hem mee kan nemen op vakanties.

Iemand ervaringen / nog andere suggesties. Ik weet het echt niet meer.

Thanks, groeten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Error 1601 keesdr iPhone algemeen 6 13-07-11 11:25
iphone 3gs error 1601 ondanks ireb gerardsmink iPhone algemeen 0 09-12-10 18:15
Windows: ERROR: Slimme Afspeellijst iPod Touch konohaninja iTunes 0 04-05-10 16:00
1601 error oplossing jtstyle iPhone algemeen 1 03-03-10 18:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:19.