//

bleuthoot

bleuthoot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) als ik mijn auto radio heb gepaart met de i-phone 4.3.3 dan komt er geen geluid meer uit mijn i-phone dus b.v als ik ga ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-07-11, 18:47
carpintero carpintero is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: den haag
Berichten: 17
Standaard bleuthoot

als ik mijn auto radio heb gepaart met de i-phone 4.3.3 dan komt er geen geluid meer uit mijn i-phone dus b.v als ik ga navigeren hoor ik niks als ik de verbinding verbreek dan ik alles weer terug ,ik heb al in de instellingen gekeken maar dat leverd niets op ik heb een pioneer deh-7100 wie wet het allicht
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-07-11, 11:39
superjacky superjacky is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 55
Standaard

Ia je autoradio wel geschikt voor een iphone? Navigatie hoor ik ook niet over mijn radio (die gewoon geschikt is voor mijn iphone) maar over mijn parrot bv wel.
  #3  
Oud 19-07-11, 09:26
carpintero carpintero is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: den haag
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door superjacky Bekijk bericht
Ia je autoradio wel geschikt voor een iphone? Navigatie hoor ik ook niet over mijn radio (die gewoon geschikt is voor mijn iphone) maar over mijn parrot bv wel.
deze is geschrikt voor mijn iphone 4 ik kan er alles mee telefoonboek ziet ie ik kan er hands free mee bellen enz enz ,ook pioneer geeft een vaag antwoord hier op dat ze hem niet getest hebben met de iphone 4 vind het alleen vreemd als ik gepaart ben dat alle geluiden op de iphone uitgaan dus met navigeren zet ik de bt maar uit
  #4  
Oud 19-07-11, 11:17
jojo3436 jojo3436 is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 51
Standaard

Volgens mij is het ook de bedoeling dat als je iPhone met je radio verbonden is alle geluiden via de radiospeakers gaan. Dat is bij mij in ieder geval zo. Bij het navigeren wordt de muziek van de radio onderbroken door de navigatie stem. Of als je muziek speelt van de iPhone (via de speakers) dempt ded muziek even.
  #5  
Oud 30-07-11, 18:35
Taohunter Taohunter is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 1
Standaard

Ik heb het zelfde probleem met de Kenwood KDC-BT61U. Als ik hem eerst aansluit via USB en vervolgens mn auto start en de radio en iPhone pairing is voltooid stopt mn muziek ermee. Doe ik dit andersom dus zorg ik eerst voor een BT verbinding en sluit dan de usb aan is er niets aan de hand en werkt alles prima.
  #6  
Oud 31-07-11, 12:09
carpintero carpintero is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: den haag
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Taohunter Bekijk bericht
Ik heb het zelfde probleem met de Kenwood KDC-BT61U. Als ik hem eerst aansluit via USB en vervolgens mn auto start en de radio en iPhone pairing is voltooid stopt mn muziek ermee. Doe ik dit andersom dus zorg ik eerst voor een BT verbinding en sluit dan de usb aan is er niets aan de hand en werkt alles prima.
is net ff anders ik praat alleen over de bt paaring als die tot stand is dan is alle geluid weg ,ik kan nog wel via mijn radio bt audio kiezen maar dan hoor ik allen de navigatie stem maar het probleem zit hem in de i-phone hoop dat het met os5 weg is
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:10.