//

Iphone 4 garantie verlopen bij fout apple terwijl achterkant kapot is?

Iphone 4 garantie verlopen bij fout apple terwijl achterkant kapot is? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu 4 maanden mijn iphone en ben er zeer tevreden mee. Het probleem is echter dat ik 2 maanden geleden mij Iphone zelf ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-07-11, 11:08
daems013 daems013 is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 1
Exclamation Iphone 4 garantie verlopen bij fout apple terwijl achterkant kapot is?

Ik heb nu 4 maanden mijn iphone en ben er zeer tevreden mee.
Het probleem is echter dat ik 2 maanden geleden mij Iphone zelf heb laten vallen. Ik weet dat hier dus geen garantie opzit en dat is ook geen probleem.

Maar nu 2 maanden later is mijn Iphone heel raar gaan doen. Uit het niets deed de homeknop het niet meer en ik heb hem toen voor de zekerheid maar laten update van 4.3.3 naar 4.3.4. Echter tijdens het update is mijn iphone gecrasht en moest ik hem herstellen (hij crashte uit zichzelf ik heb er niks mee gedaan, ik moest opeens mijn iphone herstellen) Maar hij bleef hangen in dit herstelprogramma. Elke keer als hij klaar was met herstellen moest ik hem helemaal op het einde toch opnieuw herstellen. Hier had ik na een tijdje geen hoop meer in en heb T-mobile gebeld. Ze zeiden dat hier WEL garantie opzat en dat ik hem kan omruilen bij een coureur.

MAAR: Nu heb ik dus nog wel die kapotte achterkant waar geen garantie op zit, terwijl er een crash is geweest waar wel garantie op zit. Weet iemand of mijn garantie voor die crash nog geldig is? Of krijg ik nu geen nieuwe iphone mee omdat er ook schade is die ik zelf veroorzaakt heb? (de iphone is nu niet bruikbaar door de crash)

Alvast bedankt

Laatst gewijzigd door daems013; 16-07-11 om 11:27. Reden: formulatie vraag fout
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Achterkant iPone 4 kapot Mleuter iPhone algemeen 0 01-03-11 11:46
achterkant kapot iphone4 verhagen Archief 4 12-11-10 07:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:44.