iPhone 3GS: Reparaties & Servicedekking: Actief!?
Hallo,
Ik heb ongeveer 1 maand geleden een iPhone 3GS gekregen van mijn oom (officiëel simlockvrij, geen jailbreak etcetera, draaiende op 4.3.3), alleen nu ondervind ik wat problemen met de Mute-knop (had hij ook vermeldt), die doet nog al eens irritant (hij gaat bijvoorbeeld soms niet op stil). Hij heeft hem toen niet opgestuurd omdat hij de telefoon niet kon missen voor de zaak. Nu heb ik eens even op Apple.nl gekeken en tot mijn grote verbazing staat er als ik mijn serienummer invoer dit: Telefonische technische ondersteuning: verlopen Contact met Apple Support Reparaties en servicedekking: actief Een reparatie aanvragen Geschikt voor het AppleCare Protection Plan Dekking uitbreiden Betekent dit dus dat ik contact op kan nemen met Apple om eventuele reparatie te bespreken of word dit er niet mee bedoeld? Er staat verder nog dit als ik doorga met het stappenplan: Reparaties en servicedekking: actief Uw product wordt voor reparaties en service gedekt door Apple's Beperkte Garantie. Verwachte vervaldatum: 28 september 2011 Leer meer over de informatie van de Apple-dekking voor uw product Het aankoopbewijs van de telefoon heb ik niet, heb wel de boekjes, oplader en de apple usb kabel. Hoop dat iemand hier verstand van heeft en mij kan helpen! Alvast bedankt voor de moeite! EDIT: Heb de iPhone inmiddels aangemeld bij Leliveld iPhone Reparatie Service. Dit werd mij door velen aangeraden? |
niemand?????
|
heb net Apple klantenservice gebeld en ben doorverwezen naar T-Mobile???
|
Als T-Mobile de telefoon heeft geleverd kun je hem via hen laten repareren. Ga langs T-Mobile en vraag daar na wat exact de (on)mogelijkheden en vooral ook de evt. kosten zijn. T-Mobile geeft 2 jaar garantie op door haar geleverde toestellen.
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:56. |