Recoverymode discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Mijn iphone 4 blijft in de recovery modes, dit is gebeurt na het terugzetten van de fabrieksinstellingen op de iphone. Itunes ziet de iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Recoverymode
Hallo
Mijn iphone 4 blijft in de recovery modes, dit is gebeurt na het terugzetten van de fabrieksinstellingen op de iphone. Itunes ziet de iphone ( geeft melding ongeldige sim kaart ) via dfu modes geprobeerd de telefoon te herstellen zonder resultaat. Normale herstel modus -- geen resultaat zelfde Firmware selecteren in het hesrtelproces -- fout code 3194 De telefoon is van maart 2011 Laatste firmware 4.3.3 basband 4.10.01 Heeft dit te maken met een simlock hij heeft het hiervoor gewooon gedaan. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer eens je C:\Windows\System32\Drivers\etc\hosts bestand te openen met Kladblok.
Daar vind je een lijn waar gs.apple.com staat. Verwijder die. Probeer dan nog eens die methode waar je de foutmelding 3194 kreeg. |
|
|||
|
|||
recovery modes
Heelaas dat lukt mij niet
ik kopieer het in kladblok daarna openen? of via de uitvoerregel ik gebruik windows 7 ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 juli 2011 om 21:22 ---------- ik heb nu 4.3.4 firmware geslecteerd krijg nu niet de foutmelding 3194 afwachten wat hij gaat doen??? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 juli 2011 om 21:29 ---------- heelaas na het opstarten het zelfde probleem firmware nu dus 4.3.4 hij blijft dus in de recovery modus what to do ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 juli 2011 om 21:41 ---------- na even de weg weten te vinden het bestand in kladblok geopend de regel staat er niet in |
|
|||
|
|||
Download TinyUmbrella: (http://cache.firmwareumbrella.com/do...la-5.00.05.exe), sla het ergens op wat je fijn vind.
Start het op, en hang je iPhone aan je PC. Druk daarna op "Exit Recovery". Als dat niet helpt, doe dan "Fix Recovery". (oh en als je dan toch bezig bent, sla meteen je SHSH op ) |
|
|||
|
|||
recovery modes
de link werkt niet
ik heb het bestand gedownload daarna opslaan daarna uitvoeren scherm blijft in uitvoeren gevolg explorer is weg daarnaast veel icoons computer weer hersteld ik las net iets over pineaplle weet iemand hier iets van ? zo ja misschien een download link |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je Java geinstalleerd? |
|
|||
|
|||
ja het lijkt erop dat er een virus inzit heb nu een probleem met die computer
|
|
||||
|
||||
Citaat:
VirusTotal voor TinyUmbrella 5.00.05
|
|||
|
|||
Plus een keer de computer opnieuw opstarten zou de meeste problemen moeten verhelpen.
|
|
|||
|
|||
start opnieuw op al mijn windos icoons zijn vervangen voor explore koppelingen ziet er niet goed uit herstelpunt werkt ook niet ??
|
|
|||
|
|||
Dat kan nooit door TinyUmbrella gebeurd zijn. Ik gebruik het zelf op mijn Windows Vista systeem en daar heb ik er nog nooit een probleem mee gehad.
|
|
|||
|
|||
recovery modus
vandaag de computer opnieuw moeten installeren veel koppelingen en register bestanden zijn beschadigd, ik weet niet wat het programmatje moest doen maar bij mij heeft het veel ellende veroorzaakt.
Windows 7 complete herinstallatie. dit is gebeurt heelaas maar moet wel verder mijn iphone blijft nog steeds een probleem vandaag een collega gesproken volgens hem aan een MAC hangen en het probleem is opgelost iemand ervaring hier mee?? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
OPLOSSING : Niet meer uit recoverymode te krijgen na update 4.3.# | Munkel | iPhone algemeen | 0 | 10-05-11 16:13 |
vast in recoverymode | stefantje | iPhone algemeen | 4 | 24-09-10 20:33 |
iPhone: Recoverymode in Winpwn | renspost | Jailbreak | 6 | 29-06-09 22:38 |
problemen, geluid en recoverymode | oc-recom | iPhone algemeen | 8 | 04-02-09 01:01 |
|
|