iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone 3GS gaat geen dag meer mee (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/95594-iphone-3gs-gaat-geen-dag-meer-mee.html)

debbes 18-07-11 12:31

Iphone 3GS gaat geen dag meer mee
 
Nu heb ik al wat zitten lezen op het forum over het batterij verbruik.

Ik heb mijn Iphone 3GS 32Gb nu anderhalf.
Hij moet dus nog echt een half jaar mee.
Ik heb afgelopen weekend mn software geupgrade zoals Itunes aangaf.
En ik heb hem niet ge-jailbreaked.

Maar ik ben NIET te spreken over de levensduur van mijn batterij.
Vanmorgen om 7uur uit de stroom gehaald en nu nog maar 48%

Ook als ik nog 17% heb valt de telefoon gewoon uit en gaat echt niet meer aan dan moet deze in de oplader.

Bij Apple kan ik geen email adres voor mn klacht vinden.
Weten jullie die?

Moet ik het bij T-Mobile proberen?

Zijn er meerdere die bij wie de batterij zo slecht is.!
Ik ga geen nieuwe erin laten zetten dat kost weer veel €'s en over een 3 maanden mag ik een nieuw toestel uitzoeken....

fiestaboyke 18-07-11 12:33

Ik weet niet of het normaal is maar ik had dat probleem ook met mijn 3gs. Ik moest hem elke nacht aan de lader hangen want 2 dagen ging gewoon niet .... Nu heb ik sinds enkele dagen een 4 en moet zeggen, het verschil in de batterij levensduur vindt ik verbluffend :eek::cool:

flashingst 18-07-11 14:51

Er zullen wel dingen zijn die je iPhone batterij leegtrekken; bijvoorbeeld veel Push Apps, continu ingelogd op de App Store, 3G aan, Mobiel Netwerk aan EN Wi-Fi aan...

Aan dat soort dingen al eens gedacht?

fiestaboyke 18-07-11 14:52

Heb ik inderdaad wel degelijk aan gedacht maar ik heb alles hetzelfde op mijn iphone 4 als op mijn 3gs dus daar ligt het dan niet aan he ;)

debbes 18-07-11 14:57

Whatsapp is de enigste push app.
Verder alles notifications uit!

3G staat uit

Wi-Fi aan (dat heb ik op het werk wel zo makkelijk)

Maar dan nog zou een telefoon die die mogelijkheid heeft toch wel 1 dag mee moeten gaan?
Ik vind het gewoon erg slecht....

Mijn volgende telefoon wordt geen Iphone meer vrees ik

macdotcom 19-07-11 21:14

Ik heb een iPhone 4 en sinds de laatste update 4.3.4. is het batterijverbruik sterk toegenomen. Voor de update was het perfect en moest ongeveer 1 x per week opladen.
Nu om de dag terwijl ik mijn iPhone niet veel gebruik.
We hebben dit in het verleden al eerder gezien en Apple heeft daar toen een update voor gemaakt wat het probleem moest verhelpen. Het hielp wel wat, maar de oude levensduur van de batterij is nooit teruggekomen. Dit was overigens met een 3G.

lonerider 20-07-11 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macdotcom (Bericht 692443)
Ik heb een iPhone 4 en sinds de laatste update 4.3.4. is het batterijverbruik sterk toegenomen. Voor de update was het perfect en moest ongeveer 1 x per week opladen.
Nu om de dag terwijl ik mijn iPhone niet veel gebruik.
We hebben dit in het verleden al eerder gezien en Apple heeft daar toen een update voor gemaakt wat het probleem moest verhelpen. Het hielp wel wat, maar de oude levensduur van de batterij is nooit teruggekomen. Dit was overigens met een 3G.

Vreemd, ik heb ook de laatste update en bij weinig gebruik moet
ie maar na drie dagen aan de lader :)

lolbroeck 20-07-11 16:48

Mijn iPod Touch 4g ging ook snel leeg, nu heb ik wat instellingen veranderd sommige apps die ik weinig/niet gebruik verwijderd omdat die ook verbinding met internet proberen te zoeken (en omdat ik een jailbreak heb gekeken naar m'n Cydia apps).

Nu gaat de batterij een stuk langer mee: aankoop in december 2010.

remundo7000 20-07-11 16:53

Wat bij mij helpt is om apps die ik op dat moment niet gebruik ook via de "fast app switcher" uit te zetten. Dus twee keer kort achter elkaar op de home-knop drukken, dan zie je onderaan de recente apps. Druk er op één tot ze gaan "wiebelen", dan kun je het met de "-" uitzetten.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:44.