//

Probleem, hulp nodig: alle gamedata weg als ik iOS update

Probleem, hulp nodig: alle gamedata weg als ik iOS update discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wou mijn iPod Touch 4g updaten naar iOS 4.3.4 maar aangezien ik 2/5 maand geleden per ongeluk het contact verbrook (usb-kabel) tijdens de update ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-07-11, 18:31
Sandro1996 Sandro1996 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: België - Limburg
Berichten: 2
Stuur een bericht via MSN naar Sandro1996
Unhappy Probleem, hulp nodig: alle gamedata weg als ik iOS update

Ik wou mijn iPod Touch 4g updaten naar iOS 4.3.4 maar aangezien ik 2/5 maand geleden per ongeluk het contact verbrook (usb-kabel) tijdens de update naar iOS 4.3.3 ging het 2/5 maand geleden mis en was ik al mijn gegevens van de apps kwijt(gelukkig stonden de apps nog op iTunes maar de data van de apps niet, ik had schrik dat dit nog eens zou gebeuren en heb sindsdien mijn apps niet meer gesynchroniseert met iTunes).
Ik moest dus eerst mijn apps synchroniseren met iTunes voordat ik de update kon uitvoeren naar iOS 4.3.4 maar er stond een waarschuwing toen ik mijn apps wou synchroniseren:
"Alle bestaande apps en de bijbehorende gegevens op de iPod worden vervangen door apps uit de iTunes bibliotheek."

Maar nu heb ik schrik dat als ik dit zou doen dat ik al mijn data van apps weer kwijt ben, maar ik wil toch updaten.

Weet er iemand wat ik nu moet doen?
Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-07-11, 16:00
overlux overlux is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 9
Standaard

Dat had ik eerst ook, toen ik net van mijn jailbreak af ging. ;-) Je moet rechts klikken op je iPod 4G in iTunes, en dan de optie selecteren dat de bestanden worden overgezet. Helaas weet ik niet meer uit mijn hoofd welke dat is. Als het je niet lukt, schijf dan even?

Veel succes,

Overlux
  #3  
Oud 23-07-11, 00:07
Sandro1996 Sandro1996 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: België - Limburg
Berichten: 2
Stuur een bericht via MSN naar Sandro1996
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door overlux Bekijk bericht
Dat had ik eerst ook, toen ik net van mijn jailbreak af ging. ;-) Je moet rechts klikken op je iPod 4G in iTunes, en dan de optie selecteren dat de bestanden worden overgezet. Helaas weet ik niet meer uit mijn hoofd welke dat is. Als het je niet lukt, schijf dan even?

Veel succes,

Overlux
Het is ondertussen gelukt, toch bedankt voor je belangstelling.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: HULP NODIG! na gebruiken 'no-activation' tool IOS 4 Mitjell Jailbreak 5 09-08-10 12:48
Hulp nodig bij probleem SwapTunes mordheim Jailbreak apps en thema's 1 08-11-08 20:29
iPhone: Installer probleem ( hulp nodig ) Sn3ak3r Jailbreak 0 01-09-08 02:58
Windows: Hulp nodig, probleem met iPhone! Diageo iTunes 1 13-04-08 20:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:03.