iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   hoeveel is iPhone 4 nog waard (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/95867-hoeveel-iphone-4-waard.html)

Hermadrid 22-07-11 00:39

hoeveel is iPhone 4 nog waard
 
Hallo,

Ik wil mijn iPhone 4 (16 GB) verkopen, maar hoeveel is die nog waard? Wat zouden jullie ervoor bieden, hij is een jaartje oud en heeft nog 1 jaar garantie. Geen krassen alleen hij doet af en toe vaag met bellen. Ene moment doet die het andere moment niet.

Alvast bedankt;)

apotheosis 22-07-11 02:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid (Bericht 693204)
Hallo,

Ik wil mijn iPhone 4 (16 GB) verkopen, maar hoeveel is die nog waard? Wat zouden jullie ervoor bieden, hij is een jaartje oud en heeft nog 1 jaar garantie. Geen krassen alleen hij doet af en toe vaag met bellen. Ene moment doet die het andere moment niet.

Alvast bedankt;)

Ja man, daar zeg je wat he, als er echt zo'n probleem aan is dan zal je heel wat van z'n waarde verliezen.

Als deze nog garantie heeft en je wil deze dan toch verkopen= steek deze dan binnen en laat deze herstellen, dan ga je tenminste een mooi bedrag van krijgen, je kan normaal gezien er zeker nog 450 euro van krijgen.

Maar ik meende dat de iphone maar 1 jaar garantie op is en geen 2jaar? Is deze uit zijn garantie is, dan laten herstellen zal volgens mij nogal duur uitkomen dan.

Als je deze niet kan herstellen zal je deze normaal gezien nooit aan 400 euro kwijt geraken.

Je kan je probleem hier mss eerst eens rustig uitleggen en mss weten sommige mensen hier wat je eventueel eerst kan proberen om het op te lossen? Je kan altijd een harde reset en weet ik nog allemaal uitproberen.

Het zou zonder zijn he om zoveel geld kwijt te moeten spelen.

Hermadrid 22-07-11 19:36

Haha oke bedankt voor je antwoord;) Ja dat bellen is probleem heb alles geprobeerd maar lukt niet. Meerdere mensen hebben hier last van misschien softwarefout?

Onyx 22-07-11 22:17

Je zou natuurlijk kunnen updaten naar de laatste versie 4.3.4
Als het eerst niet zo was en je de nieuwste versie erop hebt staan zou het (weer) goed moeten zijn lijkt mij?
Anders toch maar laten beoordelen, want met de melding dat ie 't 'vaag' doet zal je er niet veel voor krijgen vrees ik..

apotheosis 22-07-11 23:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid (Bericht 693371)
Haha oke bedankt voor je antwoord;) Ja dat bellen is probleem heb alles geprobeerd maar lukt niet. Meerdere mensen hebben hier last van misschien softwarefout?

Idd, zoals hierboven gezegd; heb je ook de nieuwste update enzo al gedownload voor je iphone?

Alles eerst eens goed nagaan.

Onyx 23-07-11 19:10

En, al nieuws of kunnen we gaan bieden op de losse onderdelen? (grapje :D )

arjan95 23-07-11 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Onyx (Bericht 693594)
En, al nieuws of kunnen we gaan bieden op de losse onderdelen? (grapje :D )

Daar zeg je wel wat...

Hoeveel is een moederbordje van een ipod touch 2g eigenlijk nog waard? just in case :p


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:14.