iPhone buitenland vraag discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 4 van Vodafone. Ik verblijf veel in het buitenland (Spanje) en heb daar een prepaid kaartje van eveneens Vodafone. Nu wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone buitenland vraag
Ik heb een iPhone 4 van Vodafone. Ik verblijf veel in het buitenland (Spanje) en heb daar een prepaid kaartje van eveneens Vodafone.
Nu wil ik in het buitenland mijn Spaanse Vodafone simkaart in mijn Nederlandse simlock Vodafone gebruiken. Kan dat zomaar? Kan ik dan ook op internet?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Jij kan gewoon in spanje zelf een nr met data bijvragen, zal je wel een stuk goedkoper uitkomen ook. |
|
||||
|
||||
De iPhone is gekocht met abo bij Vodafone. Die zal niet simlockvrij zijn. De vraag is alleen of er dan toch een Spaans Vodafone kaartje in kan
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
vraag over lockscreen, makkelijke vraag? | robm | Jailbreak apps en thema's | 2 | 12-06-11 14:03 |
iPhone: Iphone 4 in het buitenland | Angel89 | Jailbreak | 10 | 26-09-10 18:33 |
iPhone in buitenland | ChristianS | Internet in buitenland (roaming) | 4 | 30-08-09 19:54 |
iPhone Buitenland | ThommieGun | Koopinformatie Rest van de wereld | 9 | 18-05-09 14:40 |
[Vraag] Wat moet ik verder nog instellen tegen rekening van buitenland? | The Quote | Archief | 1 | 18-07-08 13:57 |
|
|