//

Emoji naar Android

Emoji naar Android discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds iOS 5 zien mensen met Android (Blackberry wel) mijn emoji smileys niet meer via WhatsApp. Met 4.x.x wel nog. Heeft iemand een idee ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-07-11, 12:10
t-kroon t-kroon is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 63
Standaard Emoji naar Android

Hallo,

Sinds iOS 5 zien mensen met Android (Blackberry wel) mijn emoji smileys niet meer via WhatsApp. Met 4.x.x wel nog. Heeft iemand een idee om dit op te lossen? BVD.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-07-11, 13:09
t-kroon t-kroon is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 63
Standaard

Niemand een idee?
  #3  
Oud 01-08-11, 18:32
MacSullivan MacSullivan is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 12
Standaard

Ik heb het probleem ook. Ik dacht eerst aan een bug, maar in beta 4 zit het er nog steeds in. Al een oplossing?
  #4  
Oud 09-08-11, 02:59
t-kroon t-kroon is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MacSullivan Bekijk bericht
Ik heb het probleem ook. Ik dacht eerst aan een bug, maar in beta 4 zit het er nog steeds in. Al een oplossing?
Beta 5 heeft hem ook nog steeds.. Schijnbaar zijn wij de enigen die er last van hebben Zal dus ook in de final niet werken ben ik bang!!
  #5  
Oud 22-08-11, 11:17
x5nder x5nder is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 8
Standaard

Ik heb er ook last van in iOS 5 beta 6. En niet alleen van iOS 5 naar Android, maar ook van iOS 5 naar iOS 4. Ik denk dat WhatsApp nog geen ondersteuning heeft ingebouwd voor het 'nieuwe' emoji-toetsenbord in iOS 5, alleen het oude 'Japan - Emoji'-toetsenbord...
  #6  
Oud 31-08-11, 10:35
BramWillems
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Heb er ook last van! Heel irritant... Vind het ook vreemd dat ik het nergens anders kan terug vinden op internet, alleen hier. Laat staan dat er een oplossing voor te vinden is. Ik heb er alleen last van naar android niet naar iOS4.

Het lijkt ook niet aan whatsapp te liggen. Wanneer ik een mail stuur naar het android-toestel doet ie het ook niet.

Het ligt waarschijnlijk aan de Unicode die apple gebruikt voor haar icoontjes.

Weet iemand een discussie forum waar het ook nog wordt besproken?! Zoals macstories of iets dergelijks? Ik heb het niet kunnen vinden...
  #7  
Oud 31-08-11, 11:56
MacSullivan MacSullivan is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 12
Standaard

Ik kan er ook nergens iets over vinden. Ik heb het ook alleen naar Android toestellen, naar Blackberry en IOS4 gaat het goed. En inderdaad niet alleen bij whatsapp.
  #8  
Oud 09-09-11, 23:03
dammie dammie is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 119
Standaard

Denk dat het probleem groter is dan bekend is. Ik heb het ook in beta 7. Sowieso als ik whatsapp naar Android toestellen.
  #9  
Oud 10-10-11, 12:48
BramWillems
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Met de laatste whatsapp-update versie 2.6.7 werkt het weer! De mail e.d. nog niet helaas, maar whatsapp wel
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Emoji free lotusdiver iPhone algemeen 2 24-06-10 12:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:26.