//

XMSNET Relaying

XMSNET Relaying discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo wie o wie kan mij helpen. Ik krijg bij mijn Iphone 4 bij het verzenden van email de volgende melding: [FONT=Verdana][SIZE=2] De server accepteert ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-07-11, 09:50
blom9382 blom9382 is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 3
Standaard XMSNET Relaying

Hallo

wie o wie kan mij helpen. Ik krijg bij mijn Iphone 4 bij het verzenden van email de volgende melding:

[FONT=Verdana][SIZE=2]De server accepteert de ontvangen voorbeel@xmsnet.nl niet, omdat de server Relaying niet toestaat.[/SIZE][/FONT]


Het rare is dat thuis via de Wi-Fi het bericht wel word verzonden. Hiervoor een BB gehad en daar werkte alles prima. Ik zit dus bij de (glasvezel) aanbieder XMS net.

Wie o wie heeft hier tips, trucks en/of een oplossing voor?

Groetjes
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-07-11, 16:03
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

Wanneer je mobiel ben moet je gebruik maken van de smtp van je mobiele provider. Even zoeken op dit forum zijn genoeg topics over.
__________________
.
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
  #3  
Oud 25-07-11, 16:15
blom9382 blom9382 is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 3
Standaard

dat staat allemaal goed ingesteld op mijn mobiel, ( smtp.xmsnet.nl)

dus als je nog andere oplossingen hebt??? graag!
  #4  
Oud 25-07-11, 16:31
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

Dat is dus het probleem, wanneer je via mobiel internet, en dus niet via XMSNET verbonden ben, staat XMS niet toe dat je hun SMTP server gebruik. Je zal dan de SMTP van de mobile provider moeten gebruiken.
  #5  
Oud 25-07-11, 16:43
blom9382 blom9382 is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 3
Standaard

Ok, ik begrijp het. Maar kan je mij misschien vertellen hoe en waar ik dat allemaal moet instellen? want als ik op GSM Helpdesk Nederland :: Helpdesk :: E-mailbox instellen in uw mobiele telefoon

kijk moet ik ook ergens instellen dat ik met een vodafone account moet inloggen (die heb ik overigens)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 juli 2011 om 16:00 ----------

ik heb het inmiddels gevonden voor Vodafone.....om de instellingen dus erin te zetten...voor de Iphone 4

[FONT=Corbel][SIZE=2]http://www.vodafone.nl/klantenservice/toestel_en_diensten/Toestelhandleidingen/[/SIZE][/FONT]
[FONT=Corbel][SIZE=2][/SIZE][/FONT]
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
geen uitgaande mail ivm 'relaying niet toegestaan' Miss E iPhone algemeen 48 18-07-12 12:10
kan mail niet verzenden (relaying:X) ??? Franky1234 iPhone algemeen 0 27-05-11 20:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:45.