luchtbellen in screenprotector itouch door hoesje discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hey, Ik heb een itouch 4g met een belkin silicone hoesje en een screenprotector erop. ik heb een probleem, de screenprotector bevestigen is een makkie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
luchtbellen in screenprotector itouch door hoesje
hey,
Ik heb een itouch 4g met een belkin silicone hoesje en een screenprotector erop. ik heb een probleem, de screenprotector bevestigen is een makkie maar eenmaal als hij erop zit komen er steeds meer bellen aan de zijkanten. komt dit door het hoesje? heeft iemand tips? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kleiner knippen of ander hoesje. Maar daarvoor moet je zeker niet gestudeerd hebben...
btw, een touch bestaat niet dus gebruik de juiste termen voor het juiste toestel iPod touch v4 in dit geval. Cheers |
|
|||
|
|||
ja, was eigenlijk wel domme vraag maar kheb geen zin om nieuw hoesje te kopen XD
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Schade door iphone hoesje | Thessa123 | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 24-09-10 17:15 |
Slechte GPS ontvangst door hoesje!! | TheMikerMC | iPhone algemeen | 12 | 20-08-10 18:22 |
iPod touch: 3.1.3 3g itouch gedowngrade naar 3.1.2 2g itouch | erik1995 | Jailbreak | 3 | 04-08-10 21:48 |
iPhone 3g luchtbellen onder scherm | Titan1980 | iPhone algemeen | 12 | 22-10-09 16:01 |
iPhone 3G werd heel heet + luchtbellen onder scherm (foto) | isteef | Muziek, foto & video | 2 | 16-08-09 23:26 |
|
|