//

ProAssist levering iPhone 3GS nog mogelijk?

ProAssist levering iPhone 3GS nog mogelijk? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Min iPhone is onlangs gestolen. Had hem goed verzekerd bij ProAssist. Mijn diefstalclaim is goedgekeurd en ze hebben een iPhone 3GS 32GB (zwart) in bestelling ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-07-11, 16:34
LSDeef LSDeef is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10
Standaard ProAssist levering iPhone 3GS nog mogelijk?

Min iPhone is onlangs gestolen. Had hem goed verzekerd bij ProAssist. Mijn diefstalclaim is goedgekeurd en ze hebben een iPhone 3GS 32GB (zwart) in bestelling gezet.

Ik heb gebeld en mij werd verteld dat het maximaal zo'n 6 weken kan duren voordat ik hem in huis heb.

Nou twijfel ik hier een beetje aan, want ik lees overal dat de iPhone 3GS 32GB zwart niet meer leverbaar is. Maar ProAssist zegt dus van wel...

Heeft iemand hier de laatste tijd een ervaring mee? Dus onlangs een NIEUWE iPhone 3GS 32GB gekregen via verzekering van ProAssist ? En is dit toestel dus uberhaupt wel leverbaar ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-07-11, 16:36
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Het hoeft geen nieuwe te zijn; refurbished kan ook...
  #3  
Oud 26-07-11, 16:53
LSDeef LSDeef is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Het hoeft geen nieuwe te zijn; refurbished kan ook...
Ben ik het niet mee eens. In mijn contract staat vermeld onder artikel 7.3:

In geval van diefstal of total loss wordt overgegaan tot levering van een nieuwe mobiele telefoon van hetzelfde type en, indien voorradig, van dezelfde kleur. Indien dit type niet meer leverbaar of voorradig is zal verzekerde een in functie en kwaliteit gelijkwaardige mobiele telefoon ontvangen.

Dus geen gerepareerd toestel. Zouden ze overgaan tot het leveren van een gerepareerd toestel dan is dit in strijd met hun eigen voorwaarden.

Je zou uit artikel 7.3 kunnen opmaken dat een refurbished toestel ook correct zou zijn, indien geleverd. Echter staat er dus dat als het "type" niet meer leverbaar is, er een ander gelijkwaardig toestel wordt geleverd.

Lees: dus levering van een ander NIEUW toestel, gelijkwaardig in functie en kwaliteit van een NIEUW type toestel wat ik anders zou ontvange, maar wat dus niet meer leverbaar is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ProAssist - Iphone probleem MBoxma iPhone algemeen 4 04-06-10 18:36
Tv kijken, nog niet mogelijk op de iPhone! Roger iPhone Apps 63 02-07-09 07:55
Levering 3GS miteho Archief 1 24-06-09 18:07
Is het nog mogelijk om een Iphone uit de VS te kopen? mike--ie Koopinformatie USA 4 03-12-08 20:30
NIEUWE LEVERING (2de levering) supernaturol Archief 2 15-07-08 13:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:07.