//

IPhone geen beeld, wel geluid, reset werkt niet

IPhone geen beeld, wel geluid, reset werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem met de IPhone 3G van mijn vriendin. Vandaag heeft ze hem opgeladen aan de PC en aan het eind van de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-07-11, 00:52
Jano1009 Jano1009 is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2
Question IPhone geen beeld, wel geluid, reset werkt niet

Ik heb een probleem met de IPhone 3G van mijn vriendin. Vandaag heeft ze hem opgeladen aan de PC en aan het eind van de dag komt ze erachter dat hij niets meer doet. Bij het ingedrukt houden van de homeknop of aan-uit knop verscheen er een helder wit beeld.

Inmiddels heb ik zowel de harde reset (ook langer dan 30 sec) geprobeerd alsmede herstellen via I-tunes maar beide zonder effect. Ook heb ik aan de DFU modus gedacht maar zover ik kan nagaan zonder beeld ligt het hier ook niet aan. Hij maakt verder wel geluid en hij gaat ook over als ik het nummer bel maar alles zonder beeld. Ook het witte beeld dat hij vantevoren gaf komt nu niet meer.

Ik twijfel nu of de LCD misschien defect is en vraag mij af of er mensen zijn die dit probleem als eens meegemaakt hebben. Ik wil namelijk niet zomaar alles laten vervangen als het achteraf voor niets blijkt te zijn.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-07-11, 09:48
JornZ JornZ is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jano1009 Bekijk bericht
Ik heb een probleem met de IPhone 3G van mijn vriendin. Vandaag heeft ze hem opgeladen aan de PC en aan het eind van de dag komt ze erachter dat hij niets meer doet. Bij het ingedrukt houden van de homeknop of aan-uit knop verscheen er een helder wit beeld.

Inmiddels heb ik zowel de harde reset (ook langer dan 30 sec) geprobeerd alsmede herstellen via I-tunes maar beide zonder effect. Ook heb ik aan de DFU modus gedacht maar zover ik kan nagaan zonder beeld ligt het hier ook niet aan. Hij maakt verder wel geluid en hij gaat ook over als ik het nummer bel maar alles zonder beeld. Ook het witte beeld dat hij vantevoren gaf komt nu niet meer.

Ik twijfel nu of de LCD misschien defect is en vraag mij af of er mensen zijn die dit probleem als eens meegemaakt hebben. Ik wil namelijk niet zomaar alles laten vervangen als het achteraf voor niets blijkt te zijn.

Alvast bedankt!
Als hij wel herkend wordt door iTunes en gebeld kan worden etc. dan lijkt het er inderdaad heel sterk op dat de lcd kapot is. Die kun je vrij goedkoop aanschaffen, meestal rond de €35 ofzo en zijn helemaal niet lastig om zelf te vervangen. Zoek maar eens op ifixit. Als je het niet zelf wilt doen zal het wel tegen de 100 euro aanlopen vermoed ik.
  #3  
Oud 28-07-11, 16:51
Jano1009 Jano1009 is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2
Standaard

Dat was inderdaad waar ik eerst bang voor was maar na tig pogingen is het me uiteindelijk toch gelukt om de reset uit te voeren , echter iedere keer als hij zichzelf nu lockt heeft hij daarna weer problemen , dwz hij reageert niet op de toetsen of geeft korte witte flitsen. Na enkele pogingen krijg ik hem dan wel aan de gang.

Het loijkt me nu toch een software probleem te zijn dus ik zal hem vanavond nogmaals aan i-Tunes hangen om te kijken of een herstel uitkomst biedt.

Ik heb zowel op deze telefoon als op de nieuwe hetzelfde profiel staan (om apps te delen). Zijn er mensen die hierdoor problemen hebben ondervonden?
  #4  
Oud 01-08-11, 13:52
tjibba tjibba is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 62
Standaard

Ziet iTunes je iPhone? Zo ja > Reservekopie maken en herstellen
Zo niet > iPhone in DFU zetten en nog een keer proberen.

Als iTunes je iPhone gewoon herkend, probeer je telefoon dan eens in Recovery mode te zetten via TinyUmbrella. Dit is een makkelijke manier op je scherm te testen (iTunes Logo)
Je kan je iPhone via TinyUmbrella ook weer uit deze recovery modus halen.

Werkt dit allemaal niet, dan kan je de schermconnector controleren en zo nodig het schermpje vervangen.

Succes.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid Yaron Ringtones en Wallpapers 29 18-10-14 12:20
Geen beeld, wel geluid in QuickTime iPhone 4 Licko iPhone algemeen 2 28-03-11 13:49
iPhone: Geen beeld wel geluid Macfreak038 Jailbreak 0 05-06-09 17:08
Wel geluid geen beeld. Jaspernl iPhone algemeen 2 09-05-09 17:22
Geluid werkt niet meer... (als ik het oortje gebruik wel) Danielle Schouten Archief 1 08-02-09 20:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:11.