//

e-mailapplicatie schakelt vanzelf uit

e-mailapplicatie schakelt vanzelf uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden. Als ik op mijn iPhone zie dat er e-mail is, zet ik e-mail aan. Daar heb ik een mobile me en een Ziggo ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-07-11, 10:23
ikkedus ikkedus is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 11
Standaard e-mailapplicatie schakelt vanzelf uit

Beste forumleden.
Als ik op mijn iPhone zie dat er e-mail is, zet ik e-mail aan.
Daar heb ik een mobile me en een Ziggo account'
En als ik alle inkomende aan klik krijg ik alle berichten te zien.
Als ik ze echter wil bekijken, en ik er ongeveer drie of vier heb aangeklikt, stopt mail en kom ik weer in het beginscherm met alle apps.
Ook al heb ik dan drie of vier berichten gelezen, deze worden dan weer als ongelezen getoond.
Open ik e-mail weer, dan staan de eerder gelezen e-mails er weer bij als ongeopend.
Als het gelukt is om een e-mail te verwijderen, staat die er ook weer bij als ongeopend.
Ik werk met iPhone 4, laatste besturingssysteem, en Lion, ook helemaal up to date.
Ik heb de e-mail accounts op mijn iPhone verwijderd en door sync. met iTunes er weer opgezet, het probleem blijft.
E-mail op mijn iMac werkt prima
Kan iemand me helpen aub
Bedankt, Harry
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3G schakelt zichzelf uit bij opwarmen jan.vandommelen iPhone algemeen 0 14-03-11 15:42
3GS schakelt niet meer uit wizzofoz iPhone algemeen 1 10-09-10 10:45
[iPhone 2G] Toestel schakelt zichzelf uit markiedam iPhone algemeen 5 13-04-10 02:55
iPhone: Skype schakelt uit als ik voipover3g installer Tqam Jailbreak 4 15-07-09 21:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:02.