//

Iphone maakt geen verbinding met pc

Iphone maakt geen verbinding met pc discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Wie kan mij helpen? Mijn Iphone maakt geen verbinding meer met een pc. Op netstroom en in de auto laad de Iphone - met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-07-11, 00:43
jaccovanderkamp jaccovanderkamp is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2
Standaard Iphone maakt geen verbinding met pc

Hallo,

Wie kan mij helpen? Mijn Iphone maakt geen verbinding meer met een pc. Op netstroom en in de auto laad de Iphone - met de zelfde kabel - wel op.

Groeten, Jacco
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-07-11, 01:43
Cencicodis Cencicodis is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: België
Berichten: 47
Standaard

Hmm, kan eigenlijk aan veel dingen zijn. Al geprobeerd op andere USB-poorten? Maakt uw pc een geluidje dat er een apparaat is aangesloten? Het zou ook aan iTunes kunnen liggen..
  #3  
Oud 31-07-11, 18:10
jaccovanderkamp jaccovanderkamp is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2
Standaard

Ik heb verschillende poorten, pc's en kabels gebruikt, maar er gebeurd niets. Geen geluidje dat er een connectie is - helemaal niets!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: itunes maakt geen verbinding met iPhone na update 4.0 Dylann iTunes 10 08-12-11 21:46
Windows: Itunes maakt geen verbinding met Iphone yuri0172 iTunes 19 12-01-11 00:36
iPhone maakt geen automatische verbinding met wi-fi Wi-Fi Brumemail Wi-Fi 0 19-09-10 16:45
Iphone maakt geen verbinding met internet jeroeny40 iPhone algemeen 2 30-03-10 01:28
iPhone 3gs maakt geen verbinding met itunes Davidzoon iTunes 5 18-07-09 15:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:41.