Clickandbuy wil niet koppelen aan apple id discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer steeds mijn apple id aan mijn clickandbuy account te koppelen maar dat lukt steeds niet want dan zegt clickandbuy dat het wel is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Clickandbuy wil niet koppelen aan apple id
Ik probeer steeds mijn apple id aan mijn clickandbuy account te koppelen maar dat lukt steeds niet want dan zegt clickandbuy dat het wel is gekoppeld maar als ik dan weer naar itunes wordt gelinkt stopt het hele proces abrupt...
Weet iemand hoe ik dit moet regelen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
clickandbuy wil niet koppelen aan apple id
Dit probleem hebben mijn schoondochter en zoon ook met clickandbuy, op een laptop met dus dezelfde Itunes. Ze hebben zelfs Apple gebeld, maar krijgen geen afdoende antwoord.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ringtone koppelen aan groep contactenRingtone koppelen aan groep contacten | schoe459 | Ringtones en Wallpapers | 0 | 23-06-11 21:07 |
Windows: apple id en clickandbuy telkens verifieren | PindaNL | iTunes | 0 | 09-05-11 02:36 |
Help!!! Iphone wil niet meer aan en herkend itunes niet!!! | Trandy | iTunes | 12 | 22-12-10 00:10 |
|
|