//

Ontvangst iPhone 4

Ontvangst iPhone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben sinds vandaag eigenaar van een iPhone 4. Even wennen na twee jaar Blackberry maar dat komt goed. Het valt me op dat de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-08-11, 00:19
ITR1649 ITR1649 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 17
Standaard Ontvangst iPhone 4

Ik ben sinds vandaag eigenaar van een iPhone 4. Even wennen na twee jaar Blackberry maar dat komt goed.

Het valt me op dat de ontvangst slechter wordt zodra je de iPhone beetpakt. Het signaal zakt dan van de volle ontvangst (5 strepen) naar 1 a 2 streepjes. Ik ben op de hoogte van de ontvangstproblemen van de iPhone 4 na de release destijds maar ik dacht dat dat probleem alleen voorkwam als je de telefoon met een vinger aan de bovenkant vastpakte.

Ik pak de telefoon naar mijn idee normaal op (vier vingers aan de ene kant en de duim en handpalm aan de andere kant). Betekent dit dat ik aan een bumper moet?

Kleine edit: ik gebruik Vodafone na jaren KPN gehad te hebben en ik woon in de Randstad dus aan palen geen gebrek.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-08-11, 09:15
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Just avoid holding it.

Steve

-Sent from my iPhone-

Edit: ik heb het ook (met Vodafone) hier thuis waar ik zwak bereik heb. 1 vinger op de verkeerde plek leggen doet al 2 streepjes zakken. Ik heb zelfs een full body/cover van BodyGuardz (soort invisible shield) maar het helpt niet. Een bumper claimt het probleem wel te verhelpen. Maar je krijgt er krasjes voor terug.
Ik heb echter nog nooit een weggevallen telefoontje gehad, de dekking is blijkbaar nog net sterk genoeg om dit euvel op te vangen.
  #3  
Oud 04-08-11, 01:41
Rubenn1992 Rubenn1992 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 138
Standaard

Heb zelf wel eens zo'n bumper geprobeerd, maar heeft weinig succes,,
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen ontvangst iphone 3g stevenvdk iPhone algemeen 0 17-01-11 23:33
Ontvangst probleem iphone 4 rotzooi26 iPhone algemeen 19 16-10-10 19:11
Slechte ontvangst iphone 30-03-1957 Odido (T-Mobile) 5 08-09-10 23:57
Iphone slechte ontvangst 30-03-1957 Odido (T-Mobile) 1 01-04-10 20:17
Ontvangst Iphone 3g litmanen10 Archief 1 02-01-09 22:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:53.