iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPod gestolen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/96722-ipod-gestolen.html)

Jewoenii 03-08-11 23:38

iPod gestolen
 
Hallo allemaal :)

Mijn iPod is een paar dagen geleden gestolen. Ik had gezocht via me.com maar zonder resultaat. Een dag later kreeg ik een e-mailtje dat mijn iPod gevonden was, ik dus gelijk weer inloggen bij me.com en toen zag ik dat mijn iPod inderdaad op de kaart stond. Toen de dader enkele straatjes ingelopen was stopte het uiteindelijk bij een huis.

Volgende dag toen ik daar aanbelde en vroeg of ze een iPod hadden gevonden of iets werd mij verteld dat ze het niet hadden. Misschien een foutje op de kaart? Dus ik belde bij de buren aan en zo ben ik dus 2 straten afgegaan zonder resultaat helaas.

Toen ik bij de politie aankwam om aangifte te doen werd mij verteld dat ik mijn iPod waarschijnlijk toch niet meer terug zou zien en dat ik daarom maar beter geen aangifte hoefde te doen, in plaats daarvan gaven hun mij het advies om de wijkagent maar te bellen..

Heeft iemand nog verdere tips om mijn iPod weer terug te krijgen?

Yilmaz81 03-08-11 23:58

Ik zou een brief sturen, vermelden dat de gps gegevens op dit adres staan
En vriendelijk verzoeken om de ipod terug te geven, anders wordt er aangifte gedaan.
me.com is op de centimeter nauwkeurig, heb mijn iphone zo terug gevonden
op de balie van benzinepomp, moest wel 150 km terug rijden.

Jewoenii 04-08-11 00:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yilmaz81 (Bericht 696641)
Ik zou een brief sturen, vermelden dat de gps gegevens op dit adres staan
En vriendelijk verzoeken om de ipod terug te geven, anders wordt er aangifte gedaan.
me.com is op de centimeter nauwkeurig, heb mijn iphone zo terug gevonden
op de balie van benzinepomp, moest wel 150 km terug rijden.

Het probleem is dus dat de mensen die daar wonen geen Nederlands en maar half Engels praten.

En dan heb je echt veeeel geluk gehad :D!

Yilmaz81 04-08-11 00:15

google streetvieuw adres opzoeken printen
Bij de brief doen, misschien schikt het af.. nooit geschoten is altijd mis..

Jewoenii 04-08-11 00:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yilmaz81 (Bericht 696645)
google streetvieuw adres opzoeken printen
Bij de brief doen, misschien schikt het af.. nooit geschoten is altijd mis..

Jaa, zal dat maar doen dan. Maar net 2 minuten geleden werd me iPod weer gevonden in dat huis en toen zag ik het weer lopen, gelijk iemand op afgestuurd maar die zag niemand lopen en alle lichten in het huis waren uit...

Rubenn1992 04-08-11 00:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jewoenii (Bericht 696647)
gelijk iemand op afgestuurd maar die zag niemand lopen en alle lichten in het huis waren uit...

En dit weerhoud diegene ervan om niet aan te bellen? Zij hebben gewoon jouw iPod op zak! miss liepen ze wel boven ofzo:p

Jewoenii 04-08-11 00:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rubenn1992 (Bericht 696649)
En dit weerhoud diegene ervan om niet aan te bellen? Zij hebben gewoon jouw iPod op zak! miss liepen ze wel boven ofzo:p

Het probleem is dus dat de iPod weer een straat verder gevonden was en toen weer in het huis, 1 minuut later weer een straat erachter en toen weer in het huis :S.

iDMi 04-08-11 10:16

sorry dat ik zeg hoor, maar wat wil je nu?? er op af stappen of brief schrijven is het enige wat je kan doen... wat verwacht je dat wij hier gaan zeggen??

daarnaast: ik zou wel aangifte doen, politie kan wel zeggen dat je hem nooit terug krijgt, maar een aangifte heb je eventueel nodig bij de verzekering (mocht je dat gaan proberen)...

mijn fiets vinden ze ook nooit terug, maar daar doe ik ook gewoon aangifte voor...

blackfocus 05-08-11 18:08

Of wat dwingend vragen en zelf even helpen met zoeken (is niet zoals het hoort) maar de politie doet niets als je al advies krijgt om geen aangifte te doen ???
waar zijn ze dan voor !

ballegooier 05-08-11 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jewoenii (Bericht 696637)
...
Toen ik bij de politie aankwam om aangifte te doen werd mij verteld dat ik mijn iPod waarschijnlijk toch niet meer terug zou zien en dat ik daarom maar beter geen aangifte hoefde te doen, in plaats daarvan gaven hun mij het advies om de wijkagent maar te bellen..
...

so much door "Aangifte doen loont!" :confused:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:22.