iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Weet iemand hoe die 3G werkt? Ik kan bijna nergens inloggen! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/96899-weet-iemand-3g-werkt-bijna-nergens-inloggen.html)

WebMasterP 06-08-11 17:21

Weet iemand hoe die 3G werkt? Ik kan bijna nergens inloggen!
 
Hallo,

Ik heb nu bijna een week de IPhone maar het gebruik van het mobiele internet werkt volgens mij niet echt naar behoren.
Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen.

Ik kan helaas niet inloggen op bepaalde websites. De website criminaldaysandnights.nl kom ik bijvoorbeeld niet in en ik zou toch echt heel erg graag in willen loggen.
Via Wi-Fi lukt het wel, maar als ik van huis af ben wil het echt maar niet lukken via 3G.

Zou iemand mij kunnen helpen hiermee?

Mvg,
Ferdi

Scooter 06-08-11 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WebMasterP (Bericht 697418)
Hallo,

Ik heb nu bijna een week de IPhone maar het gebruik van het mobiele internet werkt volgens mij niet echt naar behoren.
Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen.

Ik kan helaas niet inloggen op bepaalde websites. De website criminaldaysandnights.nl kom ik bijvoorbeeld niet in en ik zou toch echt heel erg graag in willen loggen.
Via Wi-Fi lukt het wel, maar als ik van huis af ben wil het echt maar niet lukken via 3G.

Zou iemand mij kunnen helpen hiermee?

Mvg,
Ferdi

Miss een domme vraag maar ben je zeker dat 3G overal werkt?

WebMasterP 06-08-11 17:29

Nou, Ik kan wel op de website komen waar ik wil zijn maar ik kan er alleen niet inloggen.
Kan jij dan met 3G op CriminalDays&Nights V2 | Maffiagame met zéér deftige opties!!! inloggen?

Scooter 06-08-11 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WebMasterP (Bericht 697420)
Nou, Ik kan wel op de website komen waar ik wil zijn maar ik kan er alleen niet inloggen.
Kan jij dan met 3G op CriminalDays&Nights V2 | Maffiagame met zéér deftige opties!!! inloggen?

ik woon juist in een buurt waar 3G nog niet gedekt is boerengat (Kruishoutem)

Bubbly 06-08-11 17:55

Je kan even contact opnemen met je provider en zeggen dat je niet eens kan inloggen op een website als je thuis bent. Dan kijken ze het voor je na. Wie weet mag je een korting op je abonnement ^^

WebMasterP 06-08-11 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 697427)
Je kan even contact opnemen met je provider en zeggen dat je niet eens kan inloggen op een website als je thuis bent. Dan kijken ze het voor je na. Wie weet mag je een korting op je abonnement ^^

Maar het gaat niet om als ik thuis ben. Dat staat ook in de beginpost.
Het gaat om het gebruik van 3G als ik van huis AF ben.

dutchie35 06-08-11 19:43

Heb me even aangemeld maar heb geen problemen om met 3G in te loggen

Bubbly 07-08-11 00:14

Oh ik dacht van wi-fi af, van huis 'af' zijn herkende ik niet.

Ik zou alsnog even contact opnemen met je provider hierover, als je T-Mobile hebt kun je prima terecht op Facebook en als je liever een beknopter antwoord wilt via Twitter ;)

Elke klant die klaagt over een bepaald gebied betekent dat het netwerk versterken in dat gebied meer prioriteit krijgt.

whesley 07-08-11 09:31

Zijn je instellingen wel goed?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:13.