//

Deal or no deal?

Deal or no deal? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben nu in Orlando, m'n 3GS sleepbutton is kapot en Apple biedt mij een nieuwe aan voor 200 dollar. Is dit redelijk?? Btw m'n ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-08-11, 06:35
shailoe shailoe is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 16
Standaard Deal or no deal?

Ik ben nu in Orlando, m'n 3GS sleepbutton is kapot en Apple biedt mij een nieuwe aan voor 200 dollar. Is dit redelijk??
Btw m'n iPhone is gejailbreakt en ze deden niet moeilijk in de Apple store. De 'genius' daar zei dat het een hardware fout betrof en geen software dus dat maakte niet zoveel uit. Mijn garantie is nu bijna een half jaar voorbij. Ik hoor graag van jullie en als ik weer Wi-Fi heb zal ik eventueel proberen te antwoorden
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-08-11, 13:05
simlockvrij's schermafbeelding
simlockvrij simlockvrij is offline
• iOS 16.4
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 700
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

tsja, een 3g kost hier op marktplaats minimaal 250,- maar dan heb je een 2ehands, ik zou je eigen houden en in NL je homebutton laten maken, ding zelf kost iets van 20,- en erin laten zettn max 50,- dan heb je voor 70,- weer een goede iphone en hoef je verder niets te doen.
  #3  
Oud 07-08-11, 13:58
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Een nieuwe iPhone 3GS (16GB neem ik aan) voor 200 dollar (buiten de garantie) is natuurlijk een hele nette aanbieding.

200 dollar om je sleep button te repareren is wel veel geld. Dat kun je in Nederland voor veel minder laten doen.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #4  
Oud 08-08-11, 00:54
shailoe shailoe is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Een nieuwe iPhone 3GS (16GB neem ik aan) voor 200 dollar (buiten de garantie) is natuurlijk een hele nette aanbieding.

200 dollar om je sleep button te repareren is wel veel geld. Dat kun je in Nederland voor veel minder laten doen.
Ja ik denk ook dat ik het laat. Het ging overigens om een nieuwe 16gb iPhone. Mijn plan was dan om deze nieuwe te kopen voor 200 dollar, een paar maanden te houden tot de nieuwe iPhone er is en dan te verkopen op marktplaats voor 200 euro.
  #5  
Oud 08-08-11, 09:36
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Wow, mooi aanbod. Ik zou zeker voor de 'nieuwe' gaan. USD 200 is EUR 140. Daar krijg je in NL echt geen 3Gs voor. En inderdaad kun je over een half jaar EUR 200 voor deze telefoon vragen. Overigens denk ik dat het om een refurbished 16GB zal gaan of om een nieuwe 8GB.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Goeie deal geweeste of niet?? spitfire1990 iPad algemeen 6 18-07-10 18:20
Apple wil de volgende Deal scoop1 iPhone algemeen 4 27-08-09 15:55
Apple wil de volgende Deal scoop1 Archief 1 26-08-09 09:37
iPhone-deal bij The PhoneHouse Sneaker Koopinformatie Nederland 6 11-02-09 23:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:16.