//

iPhone geluid werkt niet bij oproepen

iPhone geluid werkt niet bij oproepen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik heb een vraagje over mijn iPhone 3G 8GB, ik verving voor het laatst mijn batterij van mijn iPhone 3G omdat die het opgegeven ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-08-11, 13:30
Piden9 Piden9 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 2
Standaard iPhone geluid werkt niet bij oproepen

Hallo!

Ik heb een vraagje over mijn iPhone 3G 8GB, ik verving voor het laatst mijn batterij van mijn iPhone 3G omdat die het opgegeven had. Bij het opnieuw opstarten werkte alles perfect behalve

  • Het geluid bij een oproep, standaardgeluidjes of sms werkt niet meer (wel bij afspelen van muziek)
  • Trilfunctie werkt niet meer
Weet iemand hoe dit te verklaren is en eventueel op te lossen?

Bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
SMS geluid werkt niet bij herhalen van sms toon (meldingstoon) naselmoro iPhone algemeen 5 21-07-11 15:28
Gemiste oproepen en voicemail niet bij recent ArthurB iPhone algemeen 1 14-02-11 12:23
Geluid bij telefoon werkt niet Ruby iPhone algemeen 22 29-09-10 15:11
geen geluid bij oproepen ronomima iPhone algemeen 3 25-09-10 22:34
Wel geluid bij alles, behalve bij uitgaande oproepen Morfling iPhone algemeen 5 17-06-08 12:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:04.