iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Geen hosts bestand meer.... (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/97004-geen-hosts-bestand-meer.html)

iMafia75 08-08-11 14:31

Geen hosts bestand meer....
 
Het is raar maar ik heb geen hosts bestand meer.Ik heb een programma geruikt:microsoft fix ofzo iets.Nu heb ik geen hosts bestand meer en weet nie hoe ik die ooit terug moet krijgen want tiny umberella(de server)werkt ook niet meer.Zou fijn zijn als iemand me kon helpen.

bedankt

simlockvrij 08-08-11 18:46

afgelopen dagen is dit probleem besproken in een topic, welke weet ik niet meer exact, maar in dat topic staat een downloadlink met het host bestand.

iMafia75 08-08-11 18:50

ow oke sorry was op vakantie :-) maar ik ga er naar op zoek bedankt hoop dat ik het kan vinden want ik kan nu niet herstellen of updaten....

XIII 08-08-11 22:00

Ja, dat was een interessante link.

Was het deze?

How do I reset the hosts file back to the default?

Nicky75 08-08-11 22:53

Yep,dat was 'em.
Heb hem hier geplaatst nadat ik zelf het probleem had met updaten van mijn nieuwe iPhone van 4.3.2 naar 4.3.5.
Prima programma en je hoeft zelf niets te doen.

Succes!

iMafia75 08-08-11 22:55

Ja ik had die dus gebruikt om mn host bestand te herstellen maar het werd erger(hij werd verwijderd)

Nicky75 08-08-11 22:59

Heb je het gedeelte gebruikt waarbij je het zelf moest doen of dat het programma het voor je deed?
Bij mij leverde het geen problemen op.
Heb je niet iets anders fout gedaan?
Welke foutmelding krijg je dan?

XIII 08-08-11 23:00

In de link die ik postte staan toch ook voorbeelden van de inhoud om het bestand met de hand opnieuw aan te maken?

(copy/paste van die website)

Nicky75 08-08-11 23:05

Die staan er ook,maar had het al een paar keer handmatig geprobeerd en kreeg elke keer de melding over de administrator-rechten.
Als je het programma het laat doen kan er volgens mij weinig fout gaan.

iMafia75 09-08-11 10:24

ik liet de programma het doen.Geen foutmeldingen ofzo aleen daarna word ie verwijderd......

Nicky75 09-08-11 11:21

Geef je iPhone eens een harde reset (home-button en aan/uit knop tegelijk ingedrukt houden tot je iPhone uitgaat).
Mss helpt dit en anders durf ik het zo ook niet te zeggen.

XIII 09-08-11 12:43

Huh? Hoe kan je iPhone invloed uitoefenen op een bestand op je PC?

Nicky75 09-08-11 13:04

Oeps . Was met meerdere dingen tegelijk bezig.
Kan me niet voorstellen dat het programma je hosts-bestanden van je pc/laptop verwijdert.
Mss staat er op de site van MS ook wel een oplossing voor?

iMafia75 09-08-11 13:21

Ik zal het hele verhaal vertellen:Mijn iphone zat eerst op 4.3.3 ik dacht goh laat ik mn iphone updaten.Ik wilde namenlijk gewoon normaal kunnen updaten dus had ik tiny umberella verwijderd en mijn hosts bestand aangepast(gs.apple verwijderd)Oke toen deed ik een update naar 4.3.5 maar dat lukte niet(sorry weet niet meer welke error)maar het lag aan mijn hosts bestand.Dus ik ging zoeken op de site(deze)en vond in een topic die ene link.Ik klikte erop en er stond dat je hosts bestand de standaard instellingen ofzoiets kreeg.Ik dacht yes dan is mijn hosts bestand weer terug naar zijn orginele staat(omdat ik een error kreeg)Ik liet het programma het werk doen(het kon oon handmatig)Er stond het is geslaagd.Daarna moest ik mijn pc herstarten dat deed ik.Ondertussen zat mijn iphone nog wel in recovery mode van die ene error.Ik dach deze keer laat ik mijn iphone eens herstellen in dfu mode en dat lukte itunes updaten mn iphone naar 4.3.5 zonder hosts bestand want die was gewoon verwijderd na de herstart van mijn pc.Maar ik moet mniphone tovh wel zonder dfu kunnen updaten?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:09.