//

verschrikkelijke ruis/lawaai tijdens bellen

verschrikkelijke ruis/lawaai tijdens bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds een tweetal maanden een probleem met mijn iphone 4 (sinds januari). Elke keer als ik iemand bel of als ik word gebeld, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-08-11, 16:38
Nikigoesfreaky Nikigoesfreaky is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 2
Unhappy verschrikkelijke ruis/lawaai tijdens bellen

Ik heb sinds een tweetal maanden een probleem met mijn iphone 4 (sinds januari). Elke keer als ik iemand bel of als ik word gebeld, dan horen ik en mijn gesprekpartner een harde ruis/lawaai door ons gepraat. Vaak eindigt het gesprek dan ook al na 5 seconden met enkel de woorden; "Wat is dat lawaai?", "Ik hoor je niet!". In het begin was het 50% kans dat het weer voorkwam, nu is het al 99,99% dat ik het heb! Ik heb mijn iphone al heropgestart, een reboot (of hoe dat dat ook heet) gedaan, geupdate naar 4.3.5 in itunes. Dit alles werkte niet en dat laatste werd me nog aangeraden door de Phonehouse, waar ik hem gekocht heb. Ik zoek te vergeefd rond op het internet om de oplossing te vinden! Ik wil hem echter NIET afgeven bij de phonehouse, hij zou dan 3 weken of langer opgestuurd worden, dit valt ook niet onder de garantie zeiden ze en of ik een vervang-iphone krijg is ook nog eens de vraag? (dit gaat toch niet anders door die mini-simkaart?) Heeft hier iemand ervaring mee, of een oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-08-11, 16:48
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Doe nogmaals een herstel met iTunes maar zet daarna GEEN reservekopie terug. Het klinkt als een hardware probleem maar je moet een softwareprobleem toch uitsluiten.

Als het een defecte microfoon is, daar lijkt het wel op namelijk, dan valt dat volgens mij gewoon onder de garantie.

Controleer wel even of de vochtindicatoren nog wit zijn (niet rood/roze in elk geval) je vind deze in de koptelefoonaansluiting en in de dockconnector.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 28-08-11, 16:38
Nikigoesfreaky Nikigoesfreaky is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 2
Standaard

Dit heb ik ook gedaan, ik heb eens in de microfoons geblazen maar niets helpt. Bij de phonehouse zeggen ze dat dit niet onder de garantie valt!
  #4  
Oud 29-08-11, 08:58
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Als het een defect is wat niet door jou als gebruiker veroorzaakt is en er geen waterschade is (lees: verkleurde vochtindicatoren) zou ik niet weten waarom dit niet onder de garantie valt.
Laat je niet afschepen bij de phonehouse. Lees je goed in in je rechten. Doe dit bijvoorbeeld bij Consuwijzer.
  #5  
Oud 23-09-11, 19:53
manu1946 manu1946 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 32
Standaard

iphone 4 ook lawaai tijdens bellen,, reset geen oplossing.....
Reageren

Labels
bellen, lawaai, ruis



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: reset tijdens bellen veerle14 Jailbreak 1 21-07-11 12:46
Tijdens bellen per ongeluk iemand anders bellen escobarro iPhone algemeen 17 01-11-10 11:39
Ruis bij bellen ljdust iPhone algemeen 2 08-07-10 20:28
home button maakt lawaai bartike iPhone algemeen 6 31-01-10 13:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:57.