//

iPhone onder water, gedraagt zich nu raar

iPhone onder water, gedraagt zich nu raar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik hoop dat jullie mij met het volgende probleem kunnen helpen. Ik ben vorige week op kamp geweest en heb gelijk de eerste ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-08-11, 18:24
supamacfan supamacfan is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 1
Lightbulb iPhone onder water, gedraagt zich nu raar

Hallo allemaal, ik hoop dat jullie mij met het volgende probleem kunnen helpen.

Ik ben vorige week op kamp geweest en heb gelijk de eerste dag mijn iPhone 2G 8GB in de wc laten vallen (ja stom...), toen hij aanstond. Ik heb hem toen geprobeerd uit te zetten, maar het scherm werd wit, ging flikkeren, en werd vervolgens zwart. Ik heb toen met een pomp het water er een beetje uitgeblazen en hem vervolgens in wc-papier gewikkeld en te drogen gelegd. Ik had natuurlijk geen rijst.

Na een week kwam ik thuis en toen heb ik hem geprobeerd uit elkaar te halen - na een filmpje op YouTube waar staat dat je hem zo kunt drogen - maar dat is niet gelukt, wel is de achterkant beschadigd en past de battery cover er niet meer helemaal op. Fijn! Toen heb ik hem in een zak met rijst gedaan, beter laat dan nooit. Hij gaat niet aan tenzij je hem oplaadt, en dan werkt hij een minuut ofzo totdat hij een heel laag bereik aangeeft en vastloopt. Is hij nog te repareren nu? En repareren er uberhaupt nog bedrijven eerste generatie iPhones?

EDIT: Ik heb ook een oud forumbericht uit 2008 gelezen over wat je meteen moet doen nadat hij in het water is gevallen, maar ik heb dus pas na een week echt actie ondernomen...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-08-11, 18:30
L23 L23 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 48
Standaard

Hoi!
Ik vrees dat je te laat bent met goed drogen of je hebt gewoon pech. Er zijn nog wel bedrijven die eerste generatie iPhones repareren. Maar dan moet de schade wel te overzien zijn. Op marktplaats vind je al gauw een iPhone 2g rond 75 a 100 euro. Ik denk dat dit een goedkopere oplossing is dan het toestel laten repareren.
Reageren

Labels
iphone 1g werkt niet, iphone 2g 8gb usa, onder water, vastlopen, waterschade



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod Touch 1gen water onder scherm regen kai824 iPhone algemeen 0 10-06-09 16:49
Raar tekentje onder Mail, Telefoon en Safari RobbievanZomeren iPhone algemeen 12 24-05-09 17:23
Water en zeep onder het scherm Drinkyoghurt iPhone algemeen 1 15-07-08 00:18
iPhone onder water Tjoky iPhone algemeen 3 14-04-08 10:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:59.