//

Paswoorden terug vinden

Paswoorden terug vinden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen ik heb zonat geupdate maar iK was een backup vergeten maken. Nu mijn vraag is ik ben sommige passie en voor internet kwijt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-08-11, 00:39
Elidb Elidb is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 55
Standaard Paswoorden terug vinden

Hallo iedereen ik heb zonat geupdate maar iK was een backup vergeten maken.
Nu mijn vraag is ik ben sommige passie en voor internet kwijt omdat die ook niet op men vorige back up stonde, is er een manier om deze ergens terug te vinden zonder deze terug te moeten vragen? Want er zitten paswoorden bij van in zaken waar ze niet gemakkelijk het paswoord geven.

Mvg
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem met contacten toevoegen en terug vinden!! Doin23 Archief 1 18-08-10 21:03
Contacten terug vinden zonder iphone? nlkris iPhone algemeen 2 30-12-09 07:21
summerbord iphone terug vinden vectorke Jailbreak apps en thema's 7 27-02-09 23:31
Verwijderde bestandjes terug vinden? Phille023 Archief 1 17-09-08 16:08
Kosten die ik niet terug kan vinden? Apple-Flap Overige providers Nederland 7 20-04-08 13:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:19.