Iphone 4 wil niet meer bellen in ander land.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hej, Ik ben op bezoek bij familie in hongarije en ik heb mijn Iphone mee, Het is een Iphone 4. Berichten zenden gaat nog maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hej,
Ik ben op bezoek bij familie in hongarije en ik heb mijn Iphone mee, Het is een Iphone 4. Berichten zenden gaat nog maar als ik wil bellen dan staat er als ik op een nummer druk zoals normaal mobiel bellen en dan zulde nrml het geluidje puuuupp puuuup moeten horen om te verbinden maar mijn iphone doet gewoon niets er staat niets het verbind niet alleen mobiel bellen en naar welke naam ofzo.. ie staat nu al 2minuten zo.. Wat moet ik doen? Laatst gewijzigd door iScorpio; 09-08-11 om 18:15. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Een harde reset proberen?
|
|||
|
|||
probeer je toestel is uit en aan te zetten, en probeer is te zoeken op handmatig netwerk. Ik neem aan dat je toestel wel gewoon bereik heeft?
|
|||
|
|||
Lukt niet ik heb reset gedaan en niets verander
|
|
|||
|
|||
wat werkt is handmatig een provider keuzen..
irritant maar dat heb ik ook op mijn iphone 4 . de 3g van mijn vriendin heeft hetzelfde... |
Labels |
ander land, bellen, iphone 4 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App van Itunes in ander land | lppk | iPhone Apps | 1 | 07-06-11 12:02 |
kopen in ander land | keviiin | Koopinformatie Nederland | 1 | 20-12-10 23:25 |
iPhone in ander land halen | isomis | Koopinformatie Nederland | 81 | 06-10-08 20:39 |
iphone wil niet veder beeld blijft op het oplaad teken staan hij wil niks meer | mike18 | Unlock [archief] | 2 | 18-02-08 09:58 |
|
|