//

Email geluid

Email geluid discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forummers, Al een tijdje krijg ik op mijn iphone 4 een geluidsmelding, soms zelfs meerdere keren per dag, dat er een email is aangekomen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-08-11, 17:32
hagazan hagazan is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard Email geluid

Beste forummers,

Al een tijdje krijg ik op mijn iphone 4 een geluidsmelding, soms zelfs meerdere keren per dag, dat er een email is aangekomen. Echter wanneer ik naar mijn mails ga of mijn toestel uit de lockscreen haal zie ik geen één email.

Ik heb naast mobileme(zoekmijiphone) 3 andere email account ingesteld, wat tot nu toe geen problemen opleverde.

Waar kan dit aan liggen? Hoe kan ik het oplossen?

Met vriendelijke groet,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-08-11, 19:17
macron macron is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Gronsveld
Berichten: 326
Standaard

waarschijnlijk is het dan terug te vinden in je spambox. Mail komt binnen, geeft geluid en dan pas gaan de spamregels werken en wordt hij meteen naar je spammap geplaatst.
__________________
Thoughts become things ... choose the good ones !!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid Yaron Ringtones en Wallpapers 29 18-10-14 13:20
Email notificatie geluid Krieker iPhone algemeen 8 29-02-12 13:56
App voor sms en email notificatie GELUID instellen voor de nacht GVT iPhone Apps 1 04-11-10 09:57
Geluid van nieuwe email henbor Ringtones en Wallpapers 55 26-08-10 11:27
Tool om een specifiekie email account geluid aan te passen greenbeauty Jailbreak apps en thema's 1 19-03-10 15:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:32.