//

iPhone doet niks meer, maar met stuiptrekkingen!

iPhone doet niks meer, maar met stuiptrekkingen! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb gezocht in de al lopende discussie's maar kon niks vinden wat echt precies overeen kwam met mijn probleem... Dus bij deze! Mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-08-11, 19:47
darkpino darkpino is offline
• iOS 10.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 16
Standaard iPhone doet niks meer, maar met stuiptrekkingen!

Hoi,
Ik heb gezocht in de al lopende discussie's maar kon niks vinden wat echt precies overeen kwam met mijn probleem... Dus bij deze!

Mijn vriendin heeft een iPhone 3GS, heeft mij gister nog gebeld en toen deed hij alles nog. Doet hem daarna in haar tas, een uur later compleet zwart scherm.
Alles geprobeerd, home en lock knop ingedrukt houden, proberen in de DFU mode te krijgen. Gewoon aan zetten, aan de oplader hangen, aan de macbook hangen. Niks hielp.

Een nachtje aan de Macbook gehad en toen deed hij nog niks, maar daarna aan de oplader gehangen en tada! Een oplaad batterij-tje.
Half uur laten liggen, proberen aan te zetten. Toen kregen we een wit scherm, en daarna het appeltje... Voor een lange tijd maar wederom reageerde hij nergens op. Daarna weer aan de lader, hele tijd wit scherm gehad en daarna weer helemaal niks. Dat was vandaag om 1 uur.

Ik heb een bedrijf gebeld hier in NL en die zeggen dat het een software probleem is wat zo op te lossen is.

We hebben nog garantie, we mogen hem dus ook gratis laten repareren. Maar toch ben ik benieuwd wat hier in hemelsnaam aan de hand kan zijn? Is dit echt een software probleem? Mij klonk het namelijk eerder als een moederbord probleem oid...

Hoop dat iemand wat duidelijkheid kan scheppen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-08-11, 20:30
Gigachris Gigachris is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 47
Standaard

Software "fout" sowieso niet. Die willen cashen. Software fouten kan je namelijk zelf oplossen. In iTunes hangen aan recovery modus en herstellen.

Ik zelf denk dat hij zn boot niet voorbij komt. Gewoon even blijven *****n met je iPhone en proberen te herstellen in recovery modus
  #3  
Oud 10-08-11, 20:50
darkpino darkpino is offline
• iOS 10.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 16
Standaard

Oke, naja ik weet het niet. Zij zeiden dat het garantie was... Dus ofze willen cashen?

Het punt is nu dat hij al ruim een uur aan de lader hangt en nog steeds niks doet?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4 doet niks meer, help! lillith iPhone algemeen 15 25-08-10 14:03
Windows: iphone doet niks meer :( Fr3nki3 iTunes 16 15-10-09 20:10
Help: Iphone 1g met 3.0 firmware doet helemaal niks meer!! markospsx Archief 8 26-08-09 11:30
iPhone: iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer andres666 Jailbreak 13 22-08-09 14:43
iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer andres666 Archief 2 16-08-09 15:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:34.