iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Geluidjes tijdens het bellen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/97157-geluidjes-tijdens-bellen.html)

ruffian 10-08-11 21:57

Geluidjes tijdens het bellen
 
In het begin van je telefoon periode was het prettig dat je tijdens het bellen hoorde dat je een wissel gesprek had of een smsje binnen kreeg.
Nu met de komst van de verschillende apps zoals whatsapp, MSN, Twitter, Facebook etc krijg je steeds meer meldingen op je toestel.
De geluidjes zitten er echter nog steeds in als je aan het bellen bent dat je dit te horen krijgt tijdens het gesprek.
Omdat het voortaan zoveel apps zijn die continue geluid maken kan een heel gesprek aardig gedempt worden.

Is het mogelijk om die geluidjes uit te zetten tijdens het bellen? Je kan natuurlijk de push berichten compleet uit zetten maar indien je niet aan het bellen bent zijn die meldingen wel fijn.

ballegooier 11-08-11 08:40

Je kunt per push melding apart aangeven of je een badge, geluid en melding op je home screen wilt.
Zo heb ik bijv bij Facebook wel de badge ingeschakeld (het rode tellertje, zeg maar) maar geen melding en ook geen geluidje. Ik hoef niet elke Facebook scheet meteen te weten, die badge is voldoende.
Bij Whatsapp heb ik alleen de badge en de melding aan staan, maar ook geen geluidje.

ruffian 11-08-11 09:03

Ja ik vind de geluidjes wel prettig voor als ik niet aan het bellen ben

wittewijk 25-08-11 19:07

Ja dat probleem heb ik dus ook!!
Is er nog steeds geen oplossing voor?

Wanneer je met 3g verbonden bent word de verbinding gewoon verbroken zodra je aan de telefoon bent. Maar als je via Wi-Fi verbonden bent hoor je echt steeds die irritante geluiden.

ruffian 25-08-11 22:39

Onee zowel via 3G als Wi-Fi krijg ik de biepjes en gaat alles gewoon door.

wittewijk 26-08-11 00:28

Raar ik heb Tmobile en jij? En ik heb dat probleem niet bij 3g gelukkig. Anders was het nog irritanter geweest.

basboy12 26-08-11 12:02

umh, dan zet je hem toch even op stil? (:

mdrongelen 13-09-11 16:12

Dan gaat hij nog steeds trillen, ook ik wil totaal geen berichtgeving tijdens mijn gesprek eigelijk. Iemand al een oplossing?

ballegooier 13-09-11 16:59

Is volgens mij gewoonweg niet mogelijk wat je wilt. Maar wat nog een consessie is: je kunt bij instellingen 'tril' uit zetten, wanneer 'stil' geactiveerd is. Dan zet je je iPhone op 'stil' vlak voor je gaat bellen (en wanneer je gebeld wordt doe je dat ook) en dan trilt je iphone ook niet meer bij notificaties, tijdens het bellen...

paulvogels 05-03-12 15:52

En dan vergeet je dat uit te zetten en is het erg rustig die dag.
Ik zoek de zefde oplossing want als ik aan het bellen ben, krijg ik toch mail binnen, flitsmeldingen etc.

Normaliter wil je die, behalve tijdens het bellen

jevamo 04-08-21 17:55

Hier ervaar ik hetzelfde. Trillen en die geluidjes aan je oor tijdens het bellen. Een optie om per pushbericht stil te zetten alleen tijdens telefoongesprekken zou welkom zijn

trimix 04-08-21 18:47

stel je vraag eens op reddit zitten iets meer mensen op dat forum als hier .


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:58.