iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Verloren iPhone 3 G Beverwijk (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/97384-verloren-iphone-3-g-beverwijk.html)

Loesky 14-08-11 22:37

Verloren iPhone 3 G Beverwijk
 
Beste mensen,

Ik ben vannacht ergens tussen 00:00 en 02:00 mijn iPhone verloren tijdens de feestweek van Beverwijk. Het is waarschijnlijk gebeurd op de Zeestraat. Ik ben er echt doodziek van aangezien er nog zo'n 600 foto's opstaan waarvan ik nog geen backup heb gemaakt. Het is een witte met een achtergrond van een stel voeten met slippers. Mocht iemand hem gevonden hebben, dan hoor ik dat heel graag!

Alvast bedankt!!!

ballegooier 14-08-11 22:50

Hoop dat je hem vindt! Had je find my iphone geinstalleerd?

Loesky 14-08-11 23:00

Thanx! En nee..... hoorde vandaag dat zo'n App bestaat....

Bubbly 14-08-11 23:32

Even aangifte doen bij de politie ook hè!

Loesky 15-08-11 08:31

Ja, ga ik ook gelijk vandaag doen. Had gehoopt dat er nog een vinder zou zijn gisteren :-/

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 augustus 2011 om 08:35 ----------

Wat een mazzel heb ik toch weer!!! Hij is gewoon gevonden door de taxichauffeur!!! Wilde ik jullie even niet onthouden :-)

ballegooier 15-08-11 09:37

Gefeli! Had hij je via iPc gevonden, of op een andere manier?

Enne.... Nu als de sodemieter die Find my IPhone installeren, he!

Loesky 15-08-11 09:38

:-) Ja zeker!!! Maar kan dat dan op een iPhone 3GS?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 augustus 2011 om 08:38 ----------

Ik had de taxicentrale al gestalked gisteren en de chauffeur van zaterdag had net gebeld. Duurde even (wat volgens mij niet helemaal pluis is), maar dat maakt me nu niets meer uit :-)


P.s.je: wat volgens mij ook een hele goeie site is, is: www.doormijgevonden.nl

ballegooier 15-08-11 09:56

O, had je je iPhone in de auto (taxi) laten liggen...

Loesky 15-08-11 10:03

Ja, blijkbaar. Maar dat wist ik niet zeker. Ik had daarvoor namelijk op de stoep een broodje zitten eten. Dus ergens vanaf dat moment totdat ik thuis ben gekomen is het misgegaan. Ik had de taxi gisteren al gebeld en toen was er helemaal niets gevonden. Dus ik ging ervanuit dat ik hem op straat was verloren.

Anyway, ik ga nu echt mijn iPhone-leven beteren :-)

Bubbly 15-08-11 13:27

Ook op de 3GS lijkt het te werken, ook al is dit normaal niet ondersteund. Google :)

Loesky 15-08-11 14:38

Ik ga er vanavond gelijk eens even voor zitten, want dit gebeurt me natuurlijk niet nog eens =)

ballegooier 15-08-11 14:55

Even activeren op een iPhone 4 van een vriendinnetje (slechts inloggen en uitloggen) en daarna kun je ook op je eigen 3Gs inloggen.

Bubbly 15-08-11 15:07

Kun je het wel installeren op je 3GS dan? App Store blockt dat niet?

Loesky 15-08-11 15:14

Ik weet het sowieso niet... De iPhone ligt nog bij de taxichauff. Kan hem vanmiddag uit mijn werk oppikken. M.a.w. heb er nog even geen beeld bij. Zoals gezegd ga ik vanavond gelijk even klooien. Als ik er niet uitkom, ga ik jullie zeker ff lastig vallen!

Scooter 15-08-11 15:36

Ben blij voor je dat je hem terug gaat hebben

jimspeed1998 15-08-11 16:10

Nou jij hebt egt geluk ik was ook op die feestweek iphone 3g kwijt nooit meer gevonden heb aangift gedaan nog steeds niet gevonden:( gelukkig heeft mijn lieve papa een nieuwe iphone gekocht dit maal een 3gs en 32gb

iJordi 15-08-11 16:22

Voor Find my iPhone heb je een vierde gen. device nodig (of een iPad) en een MobileMe account. Je kan het dus alleen activeren op oudere generaties als je een nieuwer iOS-apparaat ter je beschikking hebt.

Apple - iPhone 4 - Zoek mijn iPhone

Loesky 15-08-11 16:32

JimSpeed: dat is balen zeg! Je raakt toch gehecht aan zo'n ding en alles wat je erop zet... Ik zou toch even een aantal forums in de gaten houden, want je weet het nooit. En vandaag is het natuurlijk de eerste dag dat het feest voorbij is, dus wie weet brengt iemand hem vandaag wel naar de politie....

iJordy: ik ben echt een iPhone-nerd, want het klinkt nu al als Russisch in de oren....

ballegooier 15-08-11 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 699566)
Kun je het wel installeren op je 3GS dan? App Store blockt dat niet?

Ja hoor.
Nee.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 augustus 2011 om 15:47 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iJordi (Bericht 699599)
Voor Find my iPhone heb je een vierde gen. device nodig (of een iPad) en een MobileMe account. Je kan het dus alleen activeren op oudere generaties als je een nieuwer iOS-apparaat ter je beschikking hebt.

Klopt, maar na het activeren op een zgn. 4e gen. device kun je ook je oudere hardware koppelen. Is een nieuwsberichtje over geweest toen, hier op ipc.

Bubbly 15-08-11 20:17

Is een nieuwsberichtje over geweest toen, hier op ipc.

:)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:53.