//

sim-kaart met pin gelocked??

sim-kaart met pin gelocked?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) sinds 2 dagen doet mijn telefoon bijna niets meer: zwarte beeldscherm, terwijl als ik gebeld wordt mijn ringtone gewoon afgaat..? tevens heb ik deze iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-08-11, 17:30
sulaimany sulaimany is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 32
Standaard sim-kaart met pin gelocked??

sinds 2 dagen doet mijn telefoon bijna niets meer: zwarte beeldscherm, terwijl als ik gebeld wordt mijn ringtone gewoon afgaat..? tevens heb ik deze iphone nog geen eens 1 maand(refurbished). ik heb echt van alles geprobeerd( uit en aan knop met homeknop samen indrukken, herstellen van uit Itunes) als ik hem nu aansluit aan itunes staat er het volgende: ''De sim-kaart in deze iPhone is met een pin gelocked. u moet een nieuwe versie van Itunes installeren en uw iPhone opnieuw verbinden.''
en dat heb ik dus ook al gedaan, itunes verwijdert en een nieuwere versie gedownload maar ook dat hielp niet!
ik word nu echt moedeloos want dit is al sinds eergister zo...

alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-08-11, 19:03
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Even de pincode van de simkaart verwijderen in een ander mobieltje, dan kan iTunes je iPhone activeren na een herstel operatie, zonder dat je je pincode in hoeft te toesten (wat idd niet gaat als je scherm zwart blijft)
  #3  
Oud 15-08-11, 20:24
sulaimany sulaimany is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Even de pincode van de simkaart verwijderen in een ander mobieltje, dan kan iTunes je iPhone activeren na een herstel operatie, zonder dat je je pincode in hoeft te toesten (wat idd niet gaat als je scherm zwart blijft)
dat heb ik dus net gedaan en Itunes geeft dat iniedergeval niet meer aan. ik heb me iPhone opnieuw herstelt(meerdere malen), maar nog steeds krijg ik geen reactie van mijn beeldscherm. ik kan me iPhone verder wel gewoon geluidjes maken en de trilfunctie doet het ook...
ik snap nu echt niet meer wat er aan de hand is, want hij deed het wel gewoon goed, maar ineens uit het niets geen reactie meer... weet iemand wat ik het beste kan doen? geloof het of niet dit is mijn 3e refurbised iPhone!!!!! en de 1 is slechter dan de ander! zou een brief sturen wellicht helpen, want deze refurbished iPhones hebben nu vaak genoeg bewezen dat ze er niets van bakken..
  #4  
Oud 16-08-11, 16:18
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Ik vrees dat je scherm defect is als ik het zo allemaal lees, ik weet niet hoe het zit met de garantie van je refurbished toestel verder maar het feit dat je scherm misschien defect is lijkt me een groter probleem
  #5  
Oud 17-08-11, 00:22
sulaimany sulaimany is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 32
Standaard

heb me iphone vandaag weer laten opsturen, want ik kreeg hem maar niet aan de praat! k ben er ook wel zeker van datie defect was, maar ja nu maar eens zien wat voor ellende de 4e refurbished iPhone me gaat opbrengen, begin dit kat en muis spel echt spuugzat te worden!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 SIM-kaart met PIN gelocked beeldscherm geheel zwart kirs iPhone algemeen 0 06-06-11 14:36
Alle iDevices: Pin code verwijderen van Sim kaart Renos64 Jailbreak 7 04-06-11 20:40
Problemen met Sim kaart MathysKogelman iPhone algemeen 2 14-04-10 00:37
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? iken Archief 2 04-03-09 22:46
Probleem met sim-kaart NickVelten Archief 21 06-02-08 01:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:49.