//

vraag over mail synchroniseren Iphone 4 met outlook

vraag over mail synchroniseren Iphone 4 met outlook discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb voor het weekend een Iphone 4 gekocht en ben al 2 dagen aan het uitzoeken hoe ik mijn mail en agenda goed ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-08-11, 23:41
koenschuijl koenschuijl is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 1
Standaard vraag over mail synchroniseren Iphone 4 met outlook

Hallo,

Ik heb voor het weekend een Iphone 4 gekocht en ben al 2 dagen aan het uitzoeken hoe ik mijn mail en agenda goed werkend krijg op mijn Iphone.

Ik heb een outlook account wat ik wil koppelen aan mijn Iphone. Ik kan inmiddels zo nu en dan wat ontvangen (als het bij outlook niet binnen komt, krijg ik het op m'n Iphone).

Wat wil ik:

ik wil dat mijn outlook mail geheel synchroniseert met mijn Iphone. Alle email moet zowel in mijn outlook als Iphone binnenkomen. Zodra ik op mijn Iphone open moet het in Outlook ook geopend zijn geweest (gemarkeerd als gelezen). Als ik een mail bij de één verwijder, moet het bij de ander ook verwijderd zijn en worden. Hetzelfde geldt voor mijn agenda. Deze moet op dezelfde manier gekoppeld worden aan elkaar.

Via Itunes kun je het via usb alles synchroniseren maar dit wil ik graag allemaal automatisch hebben.

is dit mogelijk of niet????

Graag alleen antwoorden als je het antwoord weet. Het antwoord mag me ook gemaild worden: Koenschuijl@hotmail.com.

Alvast bedankt.

Groeten,
Koen

Wie kan mij (stap voor stap) vertellen wat ik moet doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-08-11, 07:18
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Outlook is slechts een programma...

Uit je opgegeven mailadres blijkt dat je een Hotmail account hebt.

Die kun je instellen als Exchange account (zoek even op dit forum voor de details).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
gmail account op iPhone synchroniseren met outlook?? Tuur iTunes 0 06-12-08 21:37
outlook synchroniseren met iPhone 3G kris3120 iTunes 0 13-08-08 22:22
iPhone synchroniseren met meerdere Outlook agenda's soCool iTunes 5 23-04-08 15:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:21.