iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Vreselijk probleem (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/97496-vreselijk-probleem.html)

jazorens 16-08-11 14:30

Vreselijk probleem
 
korte uitleg:
- home knop werkt niet
- zit vast in Restore mode
- moet in DFU mode gezet worden voor de Jailbreak terug te doen werken

Overlangs na een optreden kwam ik tot de bessefing dat mijn home toets het niet meer deed, ik was helemaal in paniek en installeerde een app die mijn gsm in de laad stand deed blijven hangen, dus kwam ik op het geweldig idee om via itunes op restore te duwen. Maar zoals velen onder jullie al weten, je kan niet gewoon op 'restore' klikken op je itunes als je een simlock/jailbreaked iphone hebt. Dus toen kwam hij vast te zitten in Resotre mode.

Nu probeek ik hem in DFU mode te krijgen maar dit lukt natuurlijk niet zonder de home toets, ik heb al enkele programma's geprobeerd om hem in DFU mode te kicken en uit Restore te kicken zoals:

programma: - ziPhone
probleem: hij blijft gewoon laden.

programma: - Tinyumberella
probleem: werkt enkel voor in en uit Restore te kicken en hij loopt nadien gewoon terug naar Restore.

programma: - iReb
probleem: het zelfde als met Tinyumberella

ik heb ook deze manier geprobeerd om het via dos prompt (cmd.exe) in DFU mode te forceren
Enter DFU mode without using iPhone power or home buttons
maar dit helpte ook niet. het DOS programma reageerde dat de iphone geen probleem had. Iemand een idee wat mij kan helpen?

ik kan dus ook niet via Cydia een virtuele home button instaleren omdat mijn iphone looped in Recovery mode en dit enkel kan hersteld worden door hem te hacken en daar voor moet ik hem in DFU mode zetten en daat gaat Ironische genoeg dus neit. zo bij dit heb ik het redelijk uitgelegd denk ik

Leonk 16-08-11 15:25

wachten tot je iphone leeg is. (dus ook niet aan je pc/mac hangen) en daarna proberen via itunes te restoren.

jazorens 16-08-11 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leonk (Bericht 699858)
wachten tot je iphone leeg is. (dus ook niet aan je pc/mac hangen) en daarna proberen via itunes te restoren.

heb ik ook al geprobeerd :/

shapezzz 16-08-11 16:30

Lastig probleem ja, zo te lezen heb je bijna alle opties al geprobeerd dus ik ben er bang voor ;)

Mocht iemand dit op kunnen lossen verneem ik dit natuurljik graag :)

kevintj07 16-08-11 16:57

Over je home button? Kan je deze niet laten herstellen bij een reparatie service?

jazorens 16-08-11 19:42

is er een goede reparatie dienst in omgeving Hasselt (België)

Wally© 16-08-11 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jazorens (Bericht 699931)
is er een goede reparatie dienst in omgeving Hasselt (België)

IPhone 3g/ 3gs Glas Reparatie incl.opzetten 49,99 Te Koop - hasselt

Center page...

jazorens 22-08-11 14:49

Ik heb hem dus binnen gedaan bij 'Ombouwen Limburg' en het heeft me 20euro gekost. Hij heeft de losse draden bij de home toets terug vast gesoldeerd. eindelijk !!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:51.