iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   alle contacten op mijn iphone 4 zijn weg (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/97532-alle-contacten-op-mijn-iphone-4-zijn-weg.html)

vierelfjes 16-08-11 20:31

alle contacten op mijn iphone 4 zijn weg
 
Hallo,

Plotseling zijn alle contacten weg op mijn iphone 4.
Geen idee wat er is gebeurd, heb geen bijzondere handelingen gedaan alle een sms verstuurd. Ik heb tot nu toe de iphone alleen via i-tunes gesynchroniseerd, met de bedoeling dat er dan ook een back up is.
Klopt dat of ben ik alles nu kwijt ?

Hoop dat iemand mij kan helpen

Gr.Vierelfjes

Lightness 16-08-11 20:46

Als je ze hebt gesynct hebt dan staan ze volgens mij bij het mapje 'contactpersonen' op je computer;)

vierelfjes 16-08-11 21:09

Maar ik zie in i-tunes geen back-up alleen muziek apps etc.
Waar staat de back-up dan, ik ben helemaal overstuur, dacht dat ik steeds alles gebackupd had met het synchroniseren maar nu lijkt het erop dat er geen back-up is.

Help !!

Lightness 16-08-11 21:39

verbind je iphone met je computer en open vervolgens itunes kijk dan bij je apparaat en dan boven in staan al die tabs. kijk vervolgens bij info bij het bovenste kadertje staat hoe jij je contacten heb gesynct.

heb je al in je mapje contactpersonen gekeken?

Greats Lightness

vierelfjes 16-08-11 21:51

Wanneer ik de iphone aan de computer koppel dan gaat deze meteen synchroniseren en dat is nu in de huidige situatie niet goed. Hoe zet ik dat automatisch opstarten van synchroniseren uit. Sorry maar ik ben echt nog niet zo thuis in apple/i-tunes etc.
Alweer bedankt. Groetjes

Lightness 16-08-11 21:56

om syncen uit te zetten ga je naar
bewerken, voorkeuren, apparaten en dan automatische sync voorkomen
dan zet je syncen uit en moet het in de toekomst handmatig gebeuren.

Heb je verder al gekeken in je contactpersonen folder, daar worden namelijk al je contactpersonen neergezet als je synct met windows contacts :)

Greats Lightness

vierelfjes 16-08-11 22:47

Hee daar ben ik weer, alles kunnen vinden zoals je aangaf. De contactgegevens worden volgens de info gesynchroniseerd met outlook, alleen die gebruik ik niet maar wel windows live mail. Waar zou het met synchroniseren blijven als er geen outlook is ?

Lightness 16-08-11 22:53

staat er een vinkje voor 'contactpersonen syncen met'

vierelfjes 16-08-11 23:02

ja, ook bij agenda's

Lightness 16-08-11 23:02

dat betekend dat ze worden gesynct, heb je toevalling in de map contactpersonen gekeken?

vierelfjes 16-08-11 23:09

Ja maar die is van windows live mail en niet hetzelfde als de iphone, ook heb ik dan alleen de emailadressen en niet de telefoonnummers. Maar zoals ik al heb aangegeven gebruik in het progamma outlook niet. Dat heb ik wel gekozen om te laten synchoniseren. Nog een ideetje waar de contactgegevens gebleven kunnen zijn ?
Gr.Vierelfjes

Lightness 16-08-11 23:17

instellingen, mail contacten en agenda, onderaan..importeer simcontacten..

Dit zou je kunnen proberen;)

vierelfjes 16-08-11 23:30

Bedankt voor al je moeite, maar met deze laatste handeling zijn alleen wat standaard contacten binnengekomen zoals alarmnummer klantenservice etc.
Morgen ga ik maar weer eens verder kijken maar ik heb er geen hoop meer op dat het goed komt. Dacht dat apple juist zo solide was, maar nu blijkt dat er zomaar honderden contacten foetsie zijn !! Balen balen balen. Wat is volgens jou de juiste optie om de contactgegevens te sync. De keuze is outlook / google contacts / windows contacts / yahoo adresbook.
Nogmaals bedankt en misschien wordt vervolgd.
Goedenacht, Vierelfjes

Lightness 16-08-11 23:48

ik gebruik zelf windows contacts, dan kan ik in de map contactpersonen alles zien.

Greats Lightness

keripasu 20-11-11 18:21

PDF ik zit in t vliegtuig om nog wat adreskaartjes in de map contacten te zetten plotseling alles weg.
Help aub

Yaseminozpinar 06-02-12 16:31

Waar is dat ene map waar je het over hebt.. Want mijn contacten zijn ook weg en ik heb ze altijd met windows contacts gesychroniseert.?
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lightness (Bericht 700008)
ik gebruik zelf windows contacts, dan kan ik in de map contactpersonen alles zien.

Greats Lightness



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:26.