iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Ferarchos keyboard probleem (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/9758-ferarchos-keyboard-probleem.html)

icam0 21-03-08 11:33

Ferarchos keyboard probleem
 
Ik had een keyboard geinstalled omdat er geen waarschuwing stond dat je niet kan gebruiken als je 1.1.4 hebt, volgens mij zitten keyboards in het other.artwork file dus als dat het probleem punt is kan iemand me die aaaaaaaaaaaaaaaaaaalsjeblieft even geven omdat ik nu mijn iphone niet kan gebruiken omdat hij de hele tijd z''n ronddraaiend rondje weergeeft, ik wil niet restoren en SSH doet het nog.

Bomans 21-03-08 11:45

Dit is de mijn origineel Other.artwork van 1.1.4
Hopelijk ben je er wat mee.

MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service

icam0 21-03-08 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 85291)
Dit is de mijn origineel Other.artwork van 1.1.4
Hopelijk ben je er wat mee.

MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service

super bedankt!!!!

Shit uit de system/library/frameworks/uikit heb ik de keyboard.artwork bestanden nog. kan iemand mij deze geven?

Bomans 21-03-08 12:19

hier zijn de andere keyboard bestanden.

MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service

icam0 21-03-08 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 85308)

Dikke thanks man hij doet het weer! ik wou hem bijna restoren totdat ik alle keyboard bestanden 644 of 664 properties had gegeven en toen deed ie t weer echt je bent da best sppr thnx

Bomans 21-03-08 12:40

Graag gedaan.

osaka 10-01-09 12:14

ik heb mijn iphone net nieuw dus weet niet zoveel ik heb iets gedaan en nu is doet mijn statie niet kunnen jullie me misschein helpen?

osaka 09-02-09 19:17

alsjeblieft kan iemand mij daarmee helpen?

ButcherJF 09-02-09 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door osaka (Bericht 242102)
ik heb mijn iphone net nieuw dus weet niet zoveel ik heb iets gedaan en nu is doet mijn statie niet kunnen jullie me misschein helpen?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door osaka (Bericht 254883)
alsjeblieft kan iemand mij daarmee helpen?

Ik denk dat er zat zijn die je willen helpen, alleen.... wat is precies je probleem? Wat bedoel je met 'doet mijn statie niet'?

King1987 09-02-09 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 254936)
Wat bedoel je met 'doet mijn statie niet'?

Vermoed dat hij spatie bedoelt, type foutje, maar correct me if i'm wrong

ButcherJF 09-02-09 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 254946)
Vermoed dat hij spatie bedoelt, type foutje, maar correct me if i'm wrong

Ja, kan, maar kan ook 'status' zijn. Hoe dan ook, er is meer uitleg nodig voordat 'we' kunnen helpen.

osaka 10-02-09 16:46

als ik wil smsen of iets wil invullen kan ik dat onderste gedeelte niet drukken spatie en de cijfers enzo

ButcherJF 10-02-09 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door osaka (Bericht 255247)
als ik wil smsen of iets wil invullen kan ik dat onderste gedeelte niet drukken spatie en de cijfers enzo

Oké, duidelijk, het onderste deel van je scherm werkt niet, iig niet tijdens het sms-en.
Vraag: is dat alleen bij het sms-en?
Heb je Kate geďnstalleerd? Die levert nl. dit soort problemen ook. Zoek eens op 'Kate' voor oplossingen daarvoor.


Mogelijke (andere) oplossingen:
  • je iPhone uit- en weer aanzetten
  • een harde reset, waarbij je de home- en sleepbutton tegelijk ingedrukt houdt totdat je iPhone vanzelf uitgaat
  • een restore met bijv. een custom firmware, waarbij je NIET je backup terugzet omdat je dan het probleem ook weer terug krijgt. Denk wel om je belangrijke gegevens zoals contacten, afspraken e.d.

osaka 10-02-09 18:15

bij alles wat met toetsenbord mee te maken heefd maar bij internet kan je de tel schuin houden en bij sms heb ik een ander programma voor maaar bij bevoorbeeld wacht woord van je internet verbinding daar kan je toetsenbord niet schuin doen


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:48.