//

iPod Touch & Skype en verbindingsproblemen

iPod Touch & Skype en verbindingsproblemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik met mijn iPod Touch v4 iemand bel via Skype over wifi dan gebeurd het zo nu en dan dat mijn stem wegvalt. Diegene ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-08-11, 03:10
Apple740 Apple740 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 34
Standaard iPod Touch & Skype en verbindingsproblemen

Als ik met mijn iPod Touch v4 iemand bel via Skype over Wi-Fi dan gebeurd het zo nu en dan dat mijn stem wegvalt. Diegene die ik bel hoort mij dan even niet meer. Ik hoor diegene op dat moment wel goed.

Als ik een speedtest doe dan lijkt alles prima, ik kom uit op zo'n 750 kbps upload en 12500 kbps download, wat een probleemloze Skype verbinding op zou moeten leveren (Skype adviseert ten minste 100kbps en daar voldoe ik ook qua upload ruimschoots aan).

Wat zou het probleem kunnen zijn?

Nog even ter aanvulling; het Wi-Fi signaal is goed. Volle bak 3 streepjes, ik zit vlak bij m'n Wi-Fi modem. Anders zou de speedtest ook niet goed uitpakken trouwens.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Skype-adres op Ipod Touch gwillemse iPhone Apps 0 29-11-10 23:03
Skype op ipod touch 4G kevino iPhone Apps 0 04-09-10 13:53
Jailbreak & Upgraden Ipod Touch 1G voetbalsterke__ Archief 1 06-12-09 13:15
Skype op Ipod touch en welke headset is aan te raden? Woutair Koopinformatie Nederland 9 02-04-09 16:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:56.