//

iPhone 3G overleden?

iPhone 3G overleden? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Waarschijnlijk heeft mijn iPhone 3G de geest gegeven. Jullie denken vast dit topic bestaat al vaker maar ik heb alles al geprobeerd. Het volgende ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-08-11, 12:14
Dreissen Dreissen is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 429
Standaard iPhone 3G overleden?

Hallo,

Waarschijnlijk heeft mijn iPhone 3G de geest gegeven.
Jullie denken vast dit topic bestaat al vaker maar ik heb alles al geprobeerd.
Het volgende probleem heb ik:

Als ik mijn iPhone start krijg ik appeltje te zien, daarna springt het scherm op wit of wit met strepen. Het komt ook wel eens voor dat ik een licht zwart scherm zie en daarna wit scherm, na het witte scherm valt de iPhone uit.

Als ik hem aansluit op iTunes zegt itunes dat er een iPhone is gevonden in herstel modus, als ik vervolgens op herstel klik blijft iTunes hangen op het installeren en de iPhone ook. (geprobeerd op 2 windows pc's en 1 mac)

Hij blijft hangen op "preparing iphone for rectoren" of op "waiting for iPhone" en vervolgens hangt de iPhone op het appeltje met het voortgang balkje en iTunes op een van bovenstaande meldingen.

Ook de DFU modes werken niet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-08-11, 12:40
kai824's schermafbeelding
kai824 kai824 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: ergens in nederland
Berichten: 332
Stuur een bericht via ICQ naar kai824 Stuur een bericht via Instant Messenger naar kai824 Stuur een bericht via MSN naar kai824 Stuur een bericht via Yahoo naar kai824
Standaard

Krijg je dezelfde errors in DFU Mode? En naar welke firmware probeer je hem dan te herstellen.
__________________
iPhone 2G 4GB: 20-8-07 iPod touch 1st gen: RIP 04-12-08 - 21-06-09. |iPhone 3GS 16GB Wit: 13-7-09|iPhone 4 16GB Zwart 18-11-10
  #3  
Oud 18-08-11, 12:44
Dreissen Dreissen is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 429
Standaard

Ik probeer gewoon de nieuwste beschikbare voor de iPhone 3G te doen, die iTunes standaard download hij geeft error 21 als ie al begint met rectoren soms heel soms dan gaat ie iets verder en begint ie met de install maar vervolgens slaap alles alsnog op tilt.
  #4  
Oud 18-08-11, 12:47
Yoshi2889 Yoshi2889 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Waar ik woon :3
Berichten: 164
Stuur een bericht via MSN naar Yoshi2889
Standaard

Probeer hem eens in DFU (klik deze link voor instructies) te zetten, misschien is het opstartproces beschadigd.

(DFU kijkt niet naar wat er nu op je device staat, DFU kijkt alleen naar het pakketje wat iTunes je iPhone geeft)

EDIT: zag net de notitie onderaan je post, sorry, negeer dit bericht
  #5  
Oud 18-08-11, 12:52
Dreissen Dreissen is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 429
Standaard

Als ik hem in DFU zet, dan ziet itunes hem ook gewoon maar als ik herstel gaat ie software uitpakken, iphone voorbereiden op herstel en dan geeft hij error code 21 en iphone wordt wit waarna hij uitvalt/blijft hangen op wit scherm. Apple zelf kan mij niet helpen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 augustus 2011 om 13:02 ----------

Denk dat ie toch echt kapoet is hij heeft wel 3 jaar trouwe dienst gedaan.
Ha gehoopt dat ie nog te fixen viel zodat me zusje van 9 er wat mee rommelen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 augustus 2011 om 13:11 ----------

EDIT: Als ik hem aan de oplader hang krijg ik het verbind et itunes scherm op de iphone maar als ik dan rectore blijft hij weer hangen itunes op de mac en iphone op dat scherm.
Er is dus niks met het display want dat werkt goed.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 augustus 2011 om 13:21 ----------

Ook geprobeerd via redsn0w aan te krijgen, hij doorloopt alles goed zoals het normaal moet dan zegt redsn0w done maar de iphone blijft hangen op licht zwart scherm.
  #6  
Oud 18-08-11, 13:58
Yoshi2889 Yoshi2889 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Waar ik woon :3
Berichten: 164
Stuur een bericht via MSN naar Yoshi2889
Standaard

Ik zou hem naar een Apple Premium Reseller of een Apple Store brengen. Dan zul je denk ik wat moeten betalen, maar dan heb je je iPhone weer levend
  #7  
Oud 18-08-11, 14:01
Dreissen Dreissen is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 429
Standaard

maarja wat kan er fout zijn? heb hem net open gemaakt en er zat redelijk wat stof in dat even netjes verwijderd en weer in elkaar gezet, hij geeft nu gewoon weer het apple logo maar dan weer wit scherm. Ik denk dat er met het booten iets fout gaat, hij krijgt hem niet gestart.
  #8  
Oud 18-08-11, 16:12
libia's schermafbeelding
libia libia is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 451
Standaard

Error 21 lijkt alleen voor te komen (normaalgesproken) bij het restoren met een zogenaamde custom firmware. misschien moet je het .ipsw bestand verwijderen en hem opnieuw door itunes laten downloaden. Ik raad je aan hem gelijk in DFU aan te sluiten
  #9  
Oud 18-08-11, 21:40
Dreissen Dreissen is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door libia Bekijk bericht
Error 21 lijkt alleen voor te komen (normaalgesproken) bij het restoren met een zogenaamde custom firmware. misschien moet je het .ipsw bestand verwijderen en hem opnieuw door itunes laten downloaden. Ik raad je aan hem gelijk in DFU aan te sluiten
iTunes heeft hem vandaag nog gedownload dus lijkt me sterk, ik ga het proberen en in DFU sluit ik hem al aan. Wat zijn mijn opties hierna nog?
  #10  
Oud 21-08-11, 21:28
Dreissen Dreissen is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 429
Standaard

Dacht eindelijk dat het me lukte, maar helaas.

De iPhone gaf het verbind met iTunes scherm, dit heb ik gedaan en ja hoor, de iPhone ging herstellen alles ging goed herstellen was begonnen je zag de voortgang op de iPhone, maar opeens BAM laat de iPhone weer het verbind met iTunes scherm zien en iTunes geeft foutcode 9 (???) hierna nog eens geprobeerd maar dan zijn we weer terug bij af... het witte scherm.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 waarschijnlijk overleden? Smartje74 iPhone algemeen 6 22-06-11 14:34
Help!!!! Iphone overleden sammie82 iPhone algemeen 4 06-07-10 19:50
iPhone 3Gs overleden..? S¡mon iPhone algemeen 21 12-09-09 16:03
HELP! Iphone is overleden Marccus Archief 0 22-12-07 23:03
Iphone overleden erwin78 Unlock [archief] 5 02-12-07 22:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:44.