//

iphone warm met simkaart zonder sim veel minder

iphone warm met simkaart zonder sim veel minder discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) me iphone wordt met me tmobile simkaart sneller warm dan wanneer me iphone gebruik zonder me simkaart in, is dit bij iedereen het geval of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-08-11, 23:57
RodriQoz RodriQoz is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 38
Exclamation iphone warm met simkaart zonder sim veel minder

me iphone wordt met me tmobile simkaart sneller warm dan wanneer me iphone gebruik zonder me simkaart in, is dit bij iedereen het geval of is er iets fout aan me simkaart?

BVD
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-08-11, 09:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als er geen SIM-kaart in een iPhone zit wordt er geen verbinding gemaakt met een GSM/EDGE/UMTS/HSPDA netwerk. Het accuverbruik is dan ook beduidend minder.

Zit er wel een SIM-kaart in de iPhone wordt er wel constant een verbinding gemaakt met een GSM/EDGE/UMTS/HSPDA netwerk. Het accuverbruik is dan ook beduidend hoger en overeenkomstig de warmtedissipatie.
  #3  
Oud 21-08-11, 09:40
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Bij mij blijft ie koel. Behalve wanneer ik langdurig aan het surfen ben op 3G. Dan word de iPhone na een paar minuten ook zeer warm. Maar niet in standby, dus.

En je kunt altijd eens een vergelijkingstest met een andere simkaart doen; kan nooit kwaad...

Gebeurt het vooral als je in een situatie zit waar de iphone matig of slecht ontvangst heeft? Wat @timosha zegt, merk jij dan heel goed...
  #4  
Oud 21-08-11, 09:47
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat hang allemaal af van de afstand tot het GSM Base Station/UTRAN. Ben je verder verwijderd gaat het zendvermogen, gestuurd door het Base Station/UTRAN, omhoog tot max. 2.000 mW.

En 2.000 mW (2 Watt) voel je aan een accu van ca. 1.450 mWh
  #5  
Oud 21-08-11, 18:55
RodriQoz RodriQoz is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 38
Standaard

oooh echt, oke, dankjewel, is er ook een mogelijk om te kijken waar die GSM Base Station/UTRAN op de kaart staan?
  #6  
Oud 21-08-11, 19:05
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RodriQoz Bekijk bericht
oooh echt, oke, dankjewel, is er ook een mogelijk om te kijken waar die GSM Base Station/UTRAN op de kaart staan?
Dat kan perfect met "Signal" uit Cydia. Je ziet niet alleen de afstand op een kaart maar ook nog een boel andere informatie zoals de veldsterkte in -dBm (wat veel beter is dan "streepjes").
  #7  
Oud 21-08-11, 19:38
RodriQoz RodriQoz is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 38
Standaard

dankje
ja ik starte deze topic n.a.v. deze comment
'' I think what is happening in overheating iPhones is that the SIM card or SIM tray is touching the logic board causing the overabundance of heat. Actually, I think this has been an issue with previous iPhones, as well. It’s definitely worth a try — it seems to have solved the heating issues on mine completely. ''
(» Does Your iPhone 4 Gets Overheated? | Go Rumors)

dus ik dacht misschien kon het daaraan liggen

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 augustus 2011 om 18:46 ----------

Signal werkt niet vanaf 4.1 he?
  #8  
Oud 21-08-11, 19:48
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Bij mij werk Signal perfect op iOS 4.3.3
  #9  
Oud 21-08-11, 19:54
RodriQoz RodriQoz is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 38
Standaard

ik had de verkeerde versie gedownload, maar ik heb een signaal van -80db/m, maar hoort me iphone warm te worden bij zo'n veldsterkte?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad met data ab. + oude iPhone met sim only zonder internet Captain Krimson Overige providers Nederland 0 28-02-11 15:46
Plots veel minder 3G bereik Guppyfriend Odido (T-Mobile) 77 04-06-10 16:49
Wi-Fi bereik na Jailbreak veel minder ascholte Wi-Fi 9 18-05-10 14:23
Iphone word veel te warm tijdens gba pieterwillems iPhone algemeen 2 18-01-09 01:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:36.