Exchange Activesync verbindingsfout
Hi allemaal,
Sinds eergisteren ervaar ik problemen bij het synchroniseren van mijn @live.nl mailaccount in Mail. Mijn account heb ik op mijn iPhone toegevoegd door gebruik te maken van de exchange activesync dienst die Microsoft onlangs voor alle mobile devices heeft geactiveerd. Voorheen heeft het altijd prima gewerkt, maar helaas ondervind ik nu problemen bij het synchroniseren van mijn Mail. Hierbij krijg ik de volgende melding te zien: "E-mail ophalen mislukt. De verbinding met de server is mislukt." Ik ben er zeker van mijn account op een juiste wijze te hebben toegevoegd. Ook van de juistheid betreffende mijn gebruikersnaam en wachtwoord ben ik 100% zeker. Hieronder een overzicht van mijn instellingen: E-mail: ****@live.nl Server: m.hotmail.com Domein: leeg (blanco) Gebruikersnaam: ****@live.nl Wachtwoord: **** Beschrijving: Exchange Gebruik SSL: Ja Zijn er meerdere mensen die problemen ervaren met het synchroniseren van hun livemail account? En weet misschien iemand waar deze problemen vandaan komen, en vooral hoe ze op te lossen? Thanks! |
Bump. Iemand?
|
Voor gebruik van de pop3 interface moet je af een toe een beveiligingsvraag beantwoorden in de web interface.
Misschien moet dat voor Exchange ook? Log eens in via de webinterface? Krijg je dan zo'n vraag? |
Citaat:
|
same problem here
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:13. |