//

fotos terug zetten op een pc nadat alle gegevens weg zijn op pc:S

fotos terug zetten op een pc nadat alle gegevens weg zijn op pc:S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeeejj Ja ikweet wel hoe ik met de iphone gemaakte fotos op pc kan zetten maar mijn problweem is. Ik ga mijn pc terug sturen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-08-11, 00:54
haticeee haticeee is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 7
Exclamation fotos terug zetten op een pc nadat alle gegevens weg zijn op pc:S

Heeeejj
Ja ikweet wel hoe ik met de iphone gemaakte fotos op pc kan zetten maar mijn problweem is. Ik ga mijn pc terug sturen en 100% dat alle gegevens weggaan dus ook fotos videos ect. Ik zet het nu allemaal op mijn iphone.

De vraag is nu : kan ik al die fotos in verschillende mappen , weer allemaal op pc kan terug zetten nadat de pc hersteld is?
mvg
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-08-11, 01:12
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haticeee Bekijk bericht
Heeeejj
Ja ikweet wel hoe ik met de iphone gemaakte fotos op pc kan zetten maar mijn problweem is. Ik ga mijn pc terug sturen en 100% dat alle gegevens weggaan dus ook fotos videos ect. Ik zet het nu allemaal op mijn iphone.

De vraag is nu : kan ik al die fotos in verschillende mappen , weer allemaal op pc kan terug zetten nadat de pc hersteld is?
mvg
Ik kan alleen maar zeggen hoe ik zo'n dingen doe; ik zet al mijn foto's en filmpjes en noem maar op altijd op een externe harde schijf.
Stel dat bij mij morgen er zware problemen zijn met mijne laptop en alsook iphone dan kan ik mss alles kwijt zijn, geene paniek dan voor mij, ik heb alle muziek en foto's en noem maar op gelukkig op een externe harde schijf staan .

Als jij nu je foto's op zo'n externe harde schijf zet dan kan je daar ook zelf aparte mappen aanmaken he . Net zoals je op je laptop kan doen.
  #3  
Oud 22-08-11, 01:15
haticeee haticeee is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 7
Standaard

dus het helpt niet als ik het op een iphone zet?
Want dan moet ik het wel op een harde schijf doen allemaal
  #4  
Oud 22-08-11, 01:20
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haticeee Bekijk bericht
dus het helpt niet als ik het op een iphone zet?
Want dan moet ik het wel op een harde schijf doen allemaal
Nu ben ik heel effe niet meer mee .

Jij kan mss al je foto's wel op je iphone krijgen (als je plaats genoeg hebt) maar wat is de bedoeling dan?

Ik heb er zelf niet zo'n ervaring mee om nadien alles te gaan overzetten omdat ik dat niet echt vertrouw, bang om alles kwijt te zijn, daarom gebruik ik een externe harde schijf om al mijn foto's en filmpjes extra op te zette,kwestie dat als er wat zou mislopen via de iphone ik mijn boeltje niet kwijt ben.

Er bestaan ook apps voor om foto's apart te steken, die foto bij familie, de andere bij sport enz...

En als je je pc terug hebt dan kan jij je foto's er toch terug opzetten en in mappen steken dan? Dus je maakt je volgens mij zorgen om niks . En wil je 100% op safe spelen, schaft je eens een externe harde schijf aan, dat moet niet duur zijn, daar zet je dan telkens alles op, ook je nieuw gemaakte foto's enz...en je zet deze uiteraard ook op je pc (want ook een externe harde schijf kan problemen krijgen).

Ik hoop ik je een beetje kunnen helpen heb?
  #5  
Oud 22-08-11, 16:31
haticeee haticeee is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 7
Standaard

jaa heel erg bedankt. Ik denk dat het veel slimme ris om alle foto's op een harde schijf te zetten. Dat had ik de vorige x ook gedaan en het ging wel makkelijk..

MVG
  #6  
Oud 22-08-11, 20:44
RodriQoz RodriQoz is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 38
Standaard

download je iphone's foto naar je pc met ''sharepod'' en voila je hebt je foto's behouden
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
alle contacten op mijn iphone 4 zijn weg vierelfjes iPhone algemeen 15 06-02-12 16:31
Windows: Alle gegevens kwijt na update, reservekopie weg? nickkruijt iTunes 18 03-11-11 19:57
Foto: fotos op computer zetten lukt niet rubenowns Muziek, foto & video 9 30-06-11 03:26
wie doet zijn 3GS weg voor een 4G colliehome Koopinformatie Nederland 6 06-07-10 10:05
Alle icoontjes zijn weg []v[]o Unlock [archief] 0 29-03-08 12:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:13.