iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone reparatie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/97903-iphone-reparatie.html)

YvesT 23-08-11 10:34

Iphone reparatie
 
Weet er iemand waar je met je iphone terecht kan voor herstelling?
Mijn komt origineel uit de VS, ik heb deze daar gebruikt met AT&T voor werk.
Tuurlijk had ik hier een minder originele methode nodig om deze te gebruiken.

Maar sinds vorige week is er iets mis mee.
Vindt geen signaal meer, blijft de hele tijd aan springen(terwijl ik hem op standby zet), af en toe doet ie een volledige reboot, en kan totaal niet meer opnieuw installeren.

Applecare stuurt me terug naar de VS, wat natuurlijk niet echt eenvoudig is.

wouter1981 23-08-11 11:17

Lees dit artikel eens: Garantie op buitenlandse iPhones: zo werkt het - iPhone - iPhoneclub.nl

YvesT 23-08-11 22:38

OK gedaan, hoewel niet direct via een officieel herstelpunt.
Ik kreeg te horen dat in Belgie de meeste Iphones naar Dynafix gaan die dan weer in Nuth zitten.
Maar in mijn geval is het via de mobiele verzekering afgehandeld hoop ik.
Deze komt de iphone halen, kijkt het na en vervangt of hersteld het toestel.
Was alleen wat problematisch, gezien ik de IMEI code niet meer kon opvragen op de iphone.
Gelukkig heeft apple het zeker voor het onzekere genomen, en de IMEI code ook op de Sim tray gezet.

doncarlos 25-08-11 14:23

I-phone ?
 
Hallo allemaal hierbij stel ik me even voor ik ben lupes en mijn I-Phone 4 is kapot grrrr jammer heb hem net een week. Hij heeft het om heel eerlijk te zijn 1dag gedaan :( Heb hem gekocht van een derde ( niet gestolen !! ) Op internet gecheckt! Ben thuis gekomen van hem ophalen plug hem op i tunnes aan en vergeet te synchroniseren maar gelijk op de herstel knop druk raad maar wat er gebeurd het gaat goed tot het laatste stukje bij de firmware en valt in de herstelmode code 1013 Na lang zoeken op internet wat dingen geprobeerd om te fixen nou jammer lukt niet. Ten einde raad !! Na veel op jullie forum te hebben gelezen vond ik toch dat ik me maar voor moest stellen. Dus bij deze.

groet lupes

jgvermeer 08-03-12 10:49

Mijn iPhone 4 met glasbreuk laten repareren door iPhone Kliniek in Rotterdam.
Fantastisch gedaan, super vakman, aan iedereen aan te bevelen.

wouter1981 08-03-12 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doncarlos (Bericht 702032)
Hallo allemaal hierbij stel ik me even voor ik ben lupes en mijn I-Phone 4 is kapot grrrr jammer heb hem net een week. Hij heeft het om heel eerlijk te zijn 1dag gedaan :( Heb hem gekocht van een derde ( niet gestolen !! ) Op internet gecheckt! Ben thuis gekomen van hem ophalen plug hem op i tunnes aan en vergeet te synchroniseren maar gelijk op de herstel knop druk raad maar wat er gebeurd het gaat goed tot het laatste stukje bij de firmware en valt in de herstelmode code 1013 Na lang zoeken op internet wat dingen geprobeerd om te fixen nou jammer lukt niet. Ten einde raad !! Na veel op jullie forum te hebben gelezen vond ik toch dat ik me maar voor moest stellen. Dus bij deze.

groet lupes

Volgens mij is daar genoeg over te vinden op dit forum.. Even zoeken naar error 1013. Succes.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:40.