//

vreemde melding

vreemde melding discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door johanneslol1 Je moet je dockconnector schoonmaken met een wattenstaafje dat huielp bij mij. Als je het krijgt bij een Dock betekend ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 25-08-11, 15:48
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johanneslol1 Bekijk bericht
Je moet je dockconnector schoonmaken met een wattenstaafje dat huielp bij mij. Als je het krijgt bij een Dock betekend vaak dat hij niet recht staat of niet ver genoeg naar beneden is gedrukt !
Ik wou ik hetzelfde kon zeggen maar helaas.
Probleem blijft zelfs als ik de iphone niet gebruik en naast me ligt komt die vervelende tekst er soms op en als ik hem gebruik, soms heb ik het heel eventjes niet voor maar als ik het dan nadien wel weer voor heb dan komt die tekst er soms 5 keer op een paar minuten tijd op en geluid is dan bepaalde tijd foetsie zoals ik hier al heb uitgelegd, geen email/sms/ipod geluiden meer, als er me iemand belt hoor ik het zowaar wel, heel bizar.
Ik heb ook mijn dock connector uitgekuist en zelfs de simkaart uitgehaalt, harde reset ook gedaan en nieuwe iphone genomen en nieuwe itunes versie enz....nikske helpt bij mij, de tekst wil niet weggaan en het hangt m'n botten uit. De nieuwe iphone daar weten we nog altijd weinig tot nikske over, we weten nog niet eens wanneer deze zal voorgestelt worden laat staan beschikbaar in belgie enz...Als em in amerika helft oktober zou uitkomen dan is dat hier ten vroegste in half november of zelfs maar half december.roflf.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 27-08-11, 15:52
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Heb een vraagske; ik heb dernet onmine kontakt 60 gekocht, kontakt 61 en kontakt wl. 3 producten die je nodig hebt om alles correct en perfect te doen maar heb enkele vraagjes natuurlijk;

Hoelang moet je wachten als je bv kontakt 60 hebt ingespoten? Want nadien moet je dus dienen wl gebruiken en nadien dienen kontakt 61? Mag je dat meteen nadien doen of moet je 1minuut wachten ofzo dan?
En mag je dat er gewoon overspuiten ofzo of hoe moet dat dan?

En als laatste vraagje; moet je best volledig opnieuw beginnen, iphone nadien nog eens herstellen eerst en nieuwe iphone nemen of zou dat niet moeten?
  #23  
Oud 27-08-11, 22:42
Yilmaz81 Yilmaz81 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 209
Standaard

Mijn ipad 2 geeft deze melding ook als ik mijn hdmi connector aansluit.

display out geïnstalleerd en geen melding meer. kan nu gewoon gamen op mijn
50 inch plasma via mijn ipad
  #24  
Oud 27-08-11, 23:23
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yilmaz81 Bekijk bericht
Mijn ipad 2 geeft deze melding ook als ik mijn hdmi connector aansluit.

display out geïnstalleerd en geen melding meer. kan nu gewoon gamen op mijn
50 inch plasma via mijn ipad
Display out? Hug? Verklaar u nader aub .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vreemde melding op springboard? WiiPhone iPhone algemeen 4 12-05-11 10:54
Vreemde melding joonie iPhone algemeen 12 13-11-10 19:33
Memtool komt met een vreemde melding Lucien1966 iPhone algemeen 8 10-01-10 17:20
Vreemde melding bij opstarten iPhone iPeng iPhone algemeen 7 19-03-09 21:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:25.