//

De snelste firmware op de 3GS

De snelste firmware op de 3GS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Het viel mij vandaag op dat toen ik ben gedowngrade naar 4.1 voor mijn 3gs (dit was de firmware waar hij mee kwam) alles ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-08-11, 18:55
michiel1996 michiel1996 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 28
Exclamation De snelste firmware op de 3GS

Hallo,

Het viel mij vandaag op dat toen ik ben gedowngrade naar 4.1 voor mijn 3gs (dit was de firmware waar hij mee kwam) alles veel sneller was en beter reageerden, ik kwam van iOS 5b6 en daarvoor 4.3.5. Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die expres oudere firmware op hun 3gs draaien en of die dezelfde ervaringen hebben.

Het downgraden naar 4.1 deed ik trouwens ook alleen omdat ik geen andere keus had want iOS 5 had mijn baseband geupgrade en nu kan ik geen enkele firmware tussen iOS 4.1 en iOS 5 heeft iemand hier een oplossing voor? ik heb mijn shsh blobs natuurlijk opgeslagen maar ik kan nog niks..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-08-11, 20:03
joost1234 joost1234 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 255
Standaard

Ik vind de 3GS juist op iOS 5b6 sneller dan op iOS 4.x.x
  #3  
Oud 26-08-11, 20:18
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

In mijn beleving ligt het er maar net aan wat je allemaal nog meer aan 'bagage' op je iPhone geïnstalleerd hebt (apps, hoeveel mail/agenda accounts, muziek/film/andere data) en of je iPhone tjokvol zit of niet.

Welke firmware je ook zit, na langere tijd word een iPhone langzamer en kan een herstel actie of een harde reset nodig zijn om weer een beetje vlot te maken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
welke provider heeft snelste 3g netwerk? DrDecibel Overige providers Nederland 14 06-08-10 19:29
Snelste manier om een iphone 4 te bemachtigen? basdebaas Koopinformatie Nederland 8 21-07-10 20:06
Brain Tuner: Snelste tijd? Flydt Chat en geruchten 49 18-03-09 17:02
Snelste manier om files op je iPhone te zetten Frederic iPhone algemeen 12 22-04-08 23:33
Beste, snelste, makkelijkste manier om de Iphone USA 8gb te unlocken JayMie84 Archief 4 13-02-08 13:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:01.