var/root/media is bestand, geen map discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg de laatste tijd, sinds ik op 1.1.4 zit met 3.9 FB Bootloader, bij het installeren van een aantal programma's, de melding: "main script ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
var/root/media is bestand, geen map
Ik krijg de laatste tijd, sinds ik op 1.1.4 zit met 3.9 FB Bootloader, bij het installeren van een aantal programma's, de melding: "main script execution failed". Dat gebeurd o.a. bij pocket guitar. Nu ben ik er achter gekomen dat var/root/media op mijn iPhone geen map is maar een bestand van 256 kb. Zijn er meer mensen die dit hebben? En wat kan ik er aan doen? Ik durf niet zomaar dat bestand te verwijderen want ik weet niet wat er dan eventueel mis zou kunnen gaan.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Problemen (niet-modding)
|
||||
|
||||
Hmm vreemd... Het is geen foute link? Anders zou ik hem weggooien en een map aanmaken
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
idd, da zou toch een map moeten zijn, ofwel kan t een slechte simlink zijn
|
||||
|
||||
Jha log ff in met WINSCP en vertel ons welke kleur het icoontje van het bestand heeft! Zit er rood in dan is het een foute symlink
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
inderdaad, zo zou t moeten zijn
|
|
|||
|
|||
Op de mac, met Fugu en Cyberduck, heeft het hetzelfde icoontje als een microsoft worddocument.
Ik zal zo eens even kijken hoe het er uitziet op windows. Moet ik eerst even winscp downloaden. |
|
|||
|
|||
Heb nu winscp gedownload en dat heeft op de mac ook hetzelfde icoontje als het media file op m'n iphone. Zal wel een algemeen windows icoon zijn.
|
|
|||
|
|||
Zo ziet het eruit met winscp:
http://img378.imageshack.us/img378/5...elding8pc6.png Laatst gewijzigd door rocksnor; 22-03-08 om 18:36. |
|
|||
|
|||
Zou het een foute link kunnen zijn? En kan ik die dan gewoon weghalen of zijn er dan andere programma's die niet meer gaan werken?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
root/applications map gewist | joeyverveer | iPhone algemeen | 7 | 29-01-11 20:52 |
"bestand opgegeven in plaats van map" | Bafo | iTunes | 1 | 20-12-10 12:50 |
Var bestand verdwenen ??? | vaagventje | Archief | 5 | 14-01-10 15:04 |
Windows: iTunes opstartmelding: map opgegeven in plaats van bestand | muddy | iTunes | 0 | 02-02-09 15:50 |
txt bestand openen wat ik in een map gezet heb | myplace | Archief | 3 | 31-03-08 23:20 |
|
|