iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Gewoon internet abonnement met iPhone? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/98244-gewoon-internet-abonnement-iphone.html)

Pixl 29-08-11 08:20

Gewoon internet abonnement met iPhone?
 
Ik kan redelijk goedkoop een iPhone krijgen, maar vraag me af of mijn abonnement (ik heb nu tot grote spijt een bb abo) dan omgezet moet worden naar een i-150 / i200 van T-mobile of dat dit gewoon om kan worden gezet naar een abonement met internet?

Dus eigelijk mijn vraag; heeft een iPhone net als bb een speciaal abonnement nodig of is een gewoon abonnement met internet genoeg?:)

wouter1981 29-08-11 08:49

Een gewoon abonnement werkt. Alleen heb je met een speciaal iPhone abonnement ook de beschikking over visual voicemail en heb je meer bandbreedte (hogere snelheid).

Pixl 29-08-11 08:49

Als dat al het bijzondere is dan hoeft het daar dus niet voor. Bedankt! :)

imgriff 13-10-11 13:35

Geen Visual Voicemail meer bij T-mob, probleem lossen zij niet op
 
Beste Pixl en Wouter1981,

Sinds vorig jaar heb ik mijn iphone4 aangeschaft bij t-mobile met een i-abonnement voor 1 jaar. Vorige maand is dit afgelopen en heb ik contact opgenomen met t-mobile zelf, om naar een sim-only abbo te gaan, wat voor mij enorm zou schelen in de kosten.
Ik zou uitkomen op 21,70 in de maand, voor 150 bm en 100 smsjes + internetplus van t-mobile. Ik heb nadrukkelijk gevraagd of er iets zou veranderen, maar de telefoniste verzekerde mij dat er niets zou veranderen.
Totdat twee weken terug het nieuwe abonnement is ingegaan. Jawel mijn visual voicemail is weg, en als ik er nu op klik belt deze automatisch naar t-mobile voicemail.
Dit vind ik zwaar schijt, en heb dus een boze mail gestuurd naar t-mobile maar zij zeggen dat visual voicemail alleen werkt met een smart+ abonnement. En dat is veel duurder dan wat ik nu heb, plus beperkt internet (250 mb) en maar 100 bm OF smsjes.
Ik vind het ontzettend vervelend want visual voicemail is voor mij een super uitkomst en heel handig voor het werk wat ik doe. maar het ziet er naar uit, dat T-mobile helemaal niet zo klantvriendelijk is, en dat de fout die ze hebben gemaakt, namelijk mij verkeerde informatie hebben toegespeeld niet willen verbeteren. Ze bieden mij alleen aan om over te stappen naar het smartplus abonnement wat dus 27,- euro kost en waar ik veel minder voor kan bellen.
Wat vinden jullie? of weten jullie of er een andere provider is die VVM wel ondersteund in een sim-only abonnement?
Groeten
Imre

PS: het lijkt mij eigenlijk heel raar dat t-mobile VVM aanbied in verschillende abonnementen terwijl VVM eigenlijk geheel van Apple is. is dit niet zelfs iets van patentschending?

wouter1981 13-10-11 13:50

Helaas kun je niet vertrouwen op de gemiddelde klantenservice medewerk(st)er. Mijn advies is zelf op onderzoek uit te gaan.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:02.