//

Gewoon internet abonnement met iPhone?

Gewoon internet abonnement met iPhone? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan redelijk goedkoop een iPhone krijgen, maar vraag me af of mijn abonnement (ik heb nu tot grote spijt een bb abo) dan omgezet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-08-11, 09:20
Pixl Pixl is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 2
Standaard Gewoon internet abonnement met iPhone?

Ik kan redelijk goedkoop een iPhone krijgen, maar vraag me af of mijn abonnement (ik heb nu tot grote spijt een bb abo) dan omgezet moet worden naar een i-150 / i200 van T-mobile of dat dit gewoon om kan worden gezet naar een abonement met internet?

Dus eigelijk mijn vraag; heeft een iPhone net als bb een speciaal abonnement nodig of is een gewoon abonnement met internet genoeg?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-08-11, 09:49
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Een gewoon abonnement werkt. Alleen heb je met een speciaal iPhone abonnement ook de beschikking over visual voicemail en heb je meer bandbreedte (hogere snelheid).
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 29-08-11, 09:49
Pixl Pixl is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 2
Standaard

Als dat al het bijzondere is dan hoeft het daar dus niet voor. Bedankt!
  #4  
Oud 13-10-11, 14:35
imgriff imgriff is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Nijmegen
Berichten: 1
Standaard Geen Visual Voicemail meer bij T-mob, probleem lossen zij niet op

Beste Pixl en Wouter1981,

Sinds vorig jaar heb ik mijn iphone4 aangeschaft bij t-mobile met een i-abonnement voor 1 jaar. Vorige maand is dit afgelopen en heb ik contact opgenomen met t-mobile zelf, om naar een sim-only abbo te gaan, wat voor mij enorm zou schelen in de kosten.
Ik zou uitkomen op 21,70 in de maand, voor 150 bm en 100 smsjes + internetplus van t-mobile. Ik heb nadrukkelijk gevraagd of er iets zou veranderen, maar de telefoniste verzekerde mij dat er niets zou veranderen.
Totdat twee weken terug het nieuwe abonnement is ingegaan. Jawel mijn visual voicemail is weg, en als ik er nu op klik belt deze automatisch naar t-mobile voicemail.
Dit vind ik zwaar schijt, en heb dus een boze mail gestuurd naar t-mobile maar zij zeggen dat visual voicemail alleen werkt met een smart+ abonnement. En dat is veel duurder dan wat ik nu heb, plus beperkt internet (250 mb) en maar 100 bm OF smsjes.
Ik vind het ontzettend vervelend want visual voicemail is voor mij een super uitkomst en heel handig voor het werk wat ik doe. maar het ziet er naar uit, dat T-mobile helemaal niet zo klantvriendelijk is, en dat de fout die ze hebben gemaakt, namelijk mij verkeerde informatie hebben toegespeeld niet willen verbeteren. Ze bieden mij alleen aan om over te stappen naar het smartplus abonnement wat dus 27,- euro kost en waar ik veel minder voor kan bellen.
Wat vinden jullie? of weten jullie of er een andere provider is die VVM wel ondersteund in een sim-only abonnement?
Groeten
Imre

PS: het lijkt mij eigenlijk heel raar dat t-mobile VVM aanbied in verschillende abonnementen terwijl VVM eigenlijk geheel van Apple is. is dit niet zelfs iets van patentschending?
  #5  
Oud 13-10-11, 14:50
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Helaas kun je niet vertrouwen op de gemiddelde klantenservice medewerk(st)er. Mijn advies is zelf op onderzoek uit te gaan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Internet op Iphone 3G met T-mobile Blackberry abonnement Mitch139 Odido (T-Mobile) 2 26-12-10 18:21
Wil gewoon echt geen internet, maar hoe?? sadek81 iPhone algemeen 19 24-12-10 10:12
instellen iphone "gewoon" internet t mobile remisc Archief 4 15-12-09 19:05
T-Mobile abonnement voor iPhone heeft al internet? Krekr1 Odido (T-Mobile) 2 28-12-08 19:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:02.