//

met iphone gezwommen

met iphone gezwommen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 helaas maar tot 250,- Geef hem binnen bij Tmobile dan (zou ik toch doen) dan krijg je van apple een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 02-09-11, 12:43
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
helaas maar tot 250,-
Geef hem binnen bij Tmobile dan (zou ik toch doen)
dan krijg je van apple een refurbished voor 308 euro (als het een 16Gb iPhone 4 is)(let op: dit zijn prijzen die mobistar belgië moet doorrekenen, kan iets schelen natuurlijk)


Maar dan heb je voor 60 euro wel een nieuwe iPhone en opnieuw je garantie..
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 02-09-11, 22:05
Elevation Elevation is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Hilversum
Berichten: 12
Standaard

Mijn telefoon was goed te repareren gelukkig. Schoonmaken en drogen, nieuwe batterij erin, en klaar. Hopelijk blijf ik gevrijwaard van meer ellende....
  #23  
Oud 03-09-11, 13:15
Elevation Elevation is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Hilversum
Berichten: 12
Standaard

109 euro lichter, maar de iPhone werkt weer naar behoren!
In Hilversum laten fiksen bij 'iPhone Repair Hilversum', zeer tevreden over de afhandeling en reparatie (beetje reclame wel waard).
Batterij is vervangen, en hij is grondig gereinigd. Ik denk dat de duur en mate van blootstelling aan het (soort) water het meest bepalend is.
  #24  
Oud 07-09-11, 16:07
ni3lsj4ns3n ni3lsj4ns3n is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Roden
Berichten: 76
Standaard

Ik heb vandaag mijn iphone terug gekregen (werkend).
het heeft me maar 65 euro gekost! lekker goedkoop!
  #25  
Oud 17-09-11, 21:20
Dijkman Dijkman is offline
• iOS 2.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 1
Standaard

Goh, wat een positieve verhalen hier allemaal bij waterschade. Bij mij is de waterschade veroorzaakt door iemand anders. Weet iemand of dit te verhalen is op de aansprakelijkheidsverzekering van die persoon?

Ik had hier in 1e instantie geen zin in, dat verzekeringsgedoe, en heb mijn telefoon ook weg gebracht, maar ik ben 75 euro lichter en mijne doet het alleen aan mijn oplader. Waardeloos.
  #26  
Oud 17-09-11, 23:33
knaai knaai is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Nijmegen
Berichten: 17
Standaard

Wilde mijn iPhone laten maken bij 2Call, maar mag €300 neertellen voor waterschade of €50 om hem weer kapot terug te krijgen. Beide bedragen gaan vrij ver, als je bedenkt dat ze alleen naar het vochtstripje heben gekeken en de telefoon geen eens open hebben gehad. Terwijl ook het probleem als sinds aankoop bestond en ik nog garantie had. Volgens hebben alle telefoons een verkleuring bij wat langer gebruik.Voor me door hen enigszins bedonderd .

Weet iemand nu een echter reparateur in de buurt van Nijmegen/Arnhem?
  #27  
Oud 18-09-11, 08:32
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wimus Bekijk bericht
bij een elektronisch apparaat als de IPhone moet je na een waterschade geeneens denken aan reparatie, dat wordt water naar zee dragen, door corrosie van die diverse componenten blijf je problemen houden, je vervangt het ene, en een week later gaat het andere kapot
Kan t met je eens zijn als je over zeewater praat. Da's immers zout!
Zoetwater is ander verhaal.
Indien nog aan, dan uitzetten, afdrogen en minimaal 14 dagen in rijst leggen. Niet aanzetten ... Geduld geduld geduld en dus tussendoor ff proberen! ... Zo al 2x iemand geholpen (iphone 3Gs en HTC Magic)

@Dijkman: nu kun je wss alleen die €75 opgeven aan verzekering. Tja, als je zin hebt tenminste ...

@Knaai: check www.iphonerepair.nu in Thorn. Is niet direct in de buurt, maar allez. Mijn maatje is daar geweest ... Klaar terwijl je wacht ...
  #28  
Oud 08-01-13, 22:05
hkb8027 hkb8027 is offline
• iOS 5.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 2
Standaard iPhone uit de dood herrezen

Tijdens mijn vakantie in Sri Lanka ben ik tijdens het maken van foto's door een flinke golf zeewater overvallen. Mijn eerste zorg was mijn camera (die was slechts oppervlakkig nat geworden) maar mijn iPhone 4 die in mijn broekzak zat, gaf allerhande foutmeldingen (oa. koptelefoongeluidregelaar terwijl er geen koptelefoon aangesloten was). Daarna ging hij uit en startte direkt weer, dit gebeurde herhaalde malen tot hij er geheel mee stopte. Ik heb van de eigenaar van het hotel waar ik verbleef een flesje "battery water", demiwater dus, gekregen en heb het toestel daarin een hele dag ondergedompeld (in demiwater zitten geen zouten en mineralen; is chemisch neutraal), heb het geheel in water flink geschud en daarna de iphone in de zon een dag laten drogen. Hij bleef dood... tot ik hem aan mijn laptop hing. Toen gaf hij aan dat hij opgeladen werd! Vervolgens een nacht aan de lading gehad. Hij doet alles weer, alleen alle foto's zijn verdwenen. De rest (agenda, apps en ga zo maar door) is er nog. Dus: de moraal: nooit opgeven, maar spoelen en daarna goed droge.
  #29  
Oud 26-01-13, 03:48
Rotterdammer Rotterdammer is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 1
Standaard

Ik heb mijn Iphone ook al in het water laten vallen. Helaas heb ik de tippen 'niet aanzetten en in rijst laten drogen' pas gelezen nadat ik m meerdere malen heb geprobeerd aan te zetten. Hy ging nog wel aan, maar later kreeg ik alleen maar een Apple logo. Toch heb ik m na een paar uur in een bakje rijst gedaan en naast de verwarming gelegd. Zal dit nog helpen?
  #30  
Oud 26-01-13, 12:43
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rotterdammer Bekijk bericht
Ik heb mijn Iphone ook al in het water laten vallen. Helaas heb ik de tippen 'niet aanzetten en in rijst laten drogen' pas gelezen nadat ik m meerdere malen heb geprobeerd aan te zetten. Hy ging nog wel aan, maar later kreeg ik alleen maar een Apple logo. Toch heb ik m na een paar uur in een bakje rijst gedaan en naast de verwarming gelegd. Zal dit nog helpen?
Laat hem een nachtje rusten in een bak met rijst en kijk of hij dan nog aangaat. Het kan mogelijk zijn dat je Wi-Fi of je GSM chip niet meer naar behoren zal doen.

Ik kan er natuurlijk ook naast liggen..
__________________
  #31  
Oud 26-01-13, 12:46
hkb8027 hkb8027 is offline
• iOS 5.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 2
Standaard

Mijn raad: koop bij de drogist een fles gedemineraliseerd water, dat is chemisch neutraal en er zitten absoluut geen zouten of mineralen meer in met een geleidbaarheid van praktisch nul µSiemens. Beter is om hem open te maken (twee kleine schroefjes) aan onderkant en achterkant er af te schuiven. Hierna een dag in demiwater onderdompelen. Daarna goed drogen. Desgewenst in rijst. Met snelkookrijst lukt dat wel; met de rijst die in Sri Lanka verkrijgbaar is wilde het gek genoeg niet en is me ook afgeraden. Succes!
  #32  
Oud 26-01-13, 15:20
rene500sec rene500sec is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: brabant
Berichten: 20
Standaard

Ik kan je vertellen dat het aan je accu ligt.
Wilde net die van mij vervangen voor een nieuwe zet hem aan en hij zegt dat ik hij bijgewerkt is en dat ik hem aan itunes moet hangen.
Blijkt de nieuwe accu gewoon kapot,
zet de oude terug en werkt weer
  #33  
Oud 26-01-13, 15:49
Spreeuwke Spreeuwke is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: West Vlaanderen (Belgie)
Berichten: 201
Standaard

nadat ik mijn vorige telefoon in het zwembad heb laten vallen, heb ik geleerd dat voorkomen beter is dan genezen en heb ik mij een LifeProof case aangeschaft.
De case die de iPhone slechts 1.5mm dikker maakt is 100% waterdicht, stofdicht en schokbestendig. Niet de goedkoopste case, maar de bescherming van de dure iPhone is wel optimaal. Volgens mij een aanrader !
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad met data ab. + oude iPhone met sim only zonder internet Captain Krimson Overige providers Nederland 0 28-02-11 15:46
Probleem met versturen van mail met iphone via google apps Shorty73 iPhone Apps 1 15-10-10 18:16
iphone valt uit met bellen op zwart scherm met apple Bert60 Archief 2 04-10-10 11:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:15.